21 Ağustos 2008 Perşembe

TEMBEL BLOGER

Bu aralar hiç yazamadım tembellikten.
Daha doğrusu birşey yapmadığım için bir şey de yazılmadı.
Blog da hayatım gibi bu aralar :)
***
Ramazanı bekliyorum korkuyla :(
Sıcaklar ve susuzluk ve de benim tansiyonum beni korkutan.
Hayırlısı bakalım.
Allah kuvvetini verir elbet.
***
Bu aralar ÖSS sonuçları açıklandıya artık ardı sıra başarı hikayeleri yayınlanıyor.
Benim hem hoşuma gittiler hemde kıskandım :)
Tek kolu olmayan,çobanlık yapan ve hacettepe tıp ı kazana çocuk.
Tek kollu çoban diye manşette.
İyi de adam çobanlığı yazları okul tatil olduğunda yapıyor.
E köylü çocuğu yüzmeye havuza gidecek hali yok.
Diyarbakır FEN lisesi mezunu.
Yani olay gayet doğal.
Tek aferin denecek olay tek kolunun olmaması.
Yalnız benim kafama takılan tek kolu yok nasıl ameliyat yapacağı ?:)
Bu arada bizim medya çok kancık.
Ben şahsen o çocuğun yerinde olayım onurum kırılır.tek kollu sıfatı çok itici.
Engelli olan ve yazları çobanlık yapan köylü çocuğu daha insaflı olabilirdi.

***
Bir diğer vaka ise çok trajik.
Kadın endüstri mühendisliği okumuş.
İş bulamayınca! üstüne işletme mastırı.
Su gibi ingilizce.Yetmemiş almanca eklemiş.
Evet sıkı durun kadın iş bulamamış ve tekrar öss ye girmiş ve tıp kazanmış
Daha rahat iş bulurum diye :))))))
Ya kadın hakikaten kafayı yemiş.Ya da dedikleri yalan.
Ben onun yaptıklarından sadece birini yapayım havada karada iş bulurum.
Çok kesin söylüyorum.
Ya çok bariz bir eksikliği var söylemediği.
Ya da çok çirkin.
Resmini inceledim çok güzel değil ama çirkin de değil.
Biraz kilolu.
Ama tıp fakültesine harcayacağı emek ve parayı estetik ve kilo vermeye yatırsa çoktaaan uzman olurdu.
Neler var Allahım deyip şükrettim halime :)
***
Memleketimden insancık manzaraları bunlar.

Hiç yorum yok: