15 Ağustos 2008 Cuma

ÇOK HOŞUMA GİTTİ



Bu fotoğraf gerçekten çok hoşuma gitti.

Ağabey rolüne soyunmak.

Kendi kabuğuna çekilen bir ülke olmamak.

Komşularımızın ilişkilerine müdahil olmak.

Neticeden bir yangın yerine dönerse Gürcistan bizim de en kötü dumanından canımız yanacak kanaatimce.

Bu hükümet kim ne derse desin hoşuma gidiyor.

Eksileri olmuyor değil ama artıları hepsini silip götürüyor benim için.

RTE yi seviyorum ben.Emine Erdoğan'ı da.

Abdullah Gül'ü ve karısını da.

Onlar tvye çıktıkları zaman gülümsüyorum sebepsiz.

Yakın ve benden biri oldukları hissi doğuyor içime.

Soğuk ve uzak -hatta çok uzak- değiller ötekiler gibi.

****

Dün İran başkanı konuktu.

Çarşı karışmış,trafik vs.

Beni etkilemiyor çünkü yürüyerek geliyorum işe.

Ama dün ablamla telde konuştum.

Millet hemen beddua etmiş başbakana,cumhurbaşkanına,misafire.

Ya gelen önemli biri.Biraz aşırı önlem alınması gerekmiş.Gerçi o anda yolda kalan ben olduğumu düşünemiyorum :)

Bizim büyükşehir yöneticileri biraz yetersiz.En azından insanlara haber verilebilir.Şöyle şöyle olacak yarın.Önlemini al vatandaş diye.

Düşünüyorum Ahmedinejat'a birşey olsa.

Yandı gülüm keten helva.

Neden?

Çünkü biz rezil ABD ile stratejik ortağız.

E ABD ile İran arası da malum ballı börek :)

Buda çok kötüşeyler olabilir demek.

Neyse.Zaten adam İstanbullulardan özür diledi.

Niye geldi bu adam,neler kazanacak bu iki ülke.

Rezil abd hemen fitliyor enerji anlaşması yapma.

Oldu canım.Nasıl emir buyurursan.İşte bunu aklım almıyor.Yeterince güçlenmedik mi bu rezil ülkeye "sanane ya benim paramı sen mi veriyorsun"demek için?-tabii diplomasi dilinde :)-

Uzun zamandır gelmeyen diğer ülke başkanları geliyor artık ülkeye.

Çok güzel bir durum.

Mehmet Barlas yazmış bugün.

A.N.Sezer'in yedi yıllık reisi cumhurluğunda yaptığı ziyaretleri, Gül bir ayda yapmış.

Bu bile hizmet adamı olduklarını gösterir.

Ve benim çin yeterlidir.

Türkiye'ye vizyon sahibi siyasi büyükler lazım ve ben bunu Erdoğan ile Gül'de görüyorum.

Gerçektende onlar için dua ediyorum.

Hiç yorum yok: