25 Ağustos 2008 Pazartesi

HAYATIN GÜZEL KARELERİ

Bu cumartesi arkadaşım ve kocası misafirimiz oldular.
Ne zamandır misafir ağırlamamıştım.
Çok güzel bir sohbet oldu.
2 çift güzel güzel oturduk.Ne çoluk çocuk vızırtısı vardı ne kalabalık boğultusu.
Akşam serinliğinde uzun uzun masada çay sohbeti nefisti.
Bu arada hiç gitmeyen elektrik gitti.
Şok oldum.
Allahtan ablamdan aşırdığım yamuk yumuk mum vardı o bizi idare etti yarım saat boyunca.
Hiç aklına gelmez insanın.
Konu siyaset,ekonomi,deprem,çocuk,araba,krediler,ev alma,çalışma hayatı derken vaktin nasıl geçtiğini anlamadım.
En son uğurladıktan sonra kocamın dediği gibi "çok temiz bir misafirlik oldu"
Özlemişim misafir ağırlamayı :)
Evimi de derleyip toplamıştım.O kadar imrendim ki eve ,evi dağıtmak yok artık diye uzun uzun iç geçirdim :)
Pazar günü de ikramlardan epeyce arttığı için tıka bada bir kahvaltı ve gazete faslından sonra,sıcak da boğduğundan film kiralamak düştü aklıma.
Doğru küplüceye.
Ordan annemlere uzadım bir yarım saat.
6 tane film kiraladım.
Özlemişim film seanslarını.
The Godfather II ve III ü aldım.
Kanlı elmas,Alaca karanlık samurayı ( yabancı film oscarı),Başkalarının hayatı (yabancı film oscarı),kelebek ve dalgıç(yab film oscar).
Genelde ödüllü filmleri alıyorum.Daha güzel oluyorlar bence.
Eve gelince Baba serisine başladık.200 dk film.
Klasik film işte.İzletiyor kendini.
***
Dün hayatımdan gerçek anlamda mutlu oldum.Sevdiğim bir insanla hayatını paylaşmak,sevdiğin anlara ortak olması ve onunla yeni bir ortak alan oluşturmanın verdiği zevki daha bir hissettim.
Annemlerden eve gelişimde düşündüm yol boyu.
Ordaki sohbeti bırakıp,yalnız olan kocanın yanına zaman kaybetmemeye çalışarak gelmek.
Yeni hayatım benim için daha kıymetli artık.
Yeni bir hayat.Ortaklaşa kurduğunuz,ortaklaşa yaşadığınız anlar,ortaklaşa yaşadığınız heyecanlar.
Bunlar yeni hayatınızın tuğlaları oluyor.Yavaş yavaş örülüyor.
Dün ben bu duvarın varlığını hissettim ve güzelliğini.

Hiç yorum yok: