2 Nisan 2008 Çarşamba

MUHALEFET MİYİM ACABA

Dün arkadaşım telefonda diyor ki
"zehra blogunu okuma fırsatım oldu.kızım senin sonun iyi değil.karakollardan toplamayalım seni bak bigün.zaten havalar kötü"
bu serzenişi başka bir arkadaşım daha yapmıştı.
Bende diyorum "bana kadaaaaaar dışarısı akşam olur":)
Hatta IP numarandan yakalarlar diye.halbuki benim blog adım zaten pek bir gizli maşallah.
Tas gibi ortadayım.
Hoş insanların hala akıllarına "kötü" birşeylerin gelmesi çok enteresan bir durum.
Yani hala darbe vb şeylerin olacağını,olabileceğini tasavvur edebilmek.
Aslında kötü bir şey.
Neyse.
****
Sınava kaldı 2 gün ve ben tekrar yapamadım hala.
Bugün işler yoğundu ikiye kadar.
Ben anlamadım bu piyasayı.
***
Dün sütlac yaptım.Geçen sefer yaptığım çok koyuydu.
Bu seferki aşırı cıvık oldu.Tek tesellim akşama kadar yoğunlaşması.
Çok hafif bir tatlı.
Ve iddia ediyorum annem kadar tadını ayarlayan bir kadın yok.
Tarif alayım dedim ilk yapışımda.
Evet annemin sütlacı :
Bir koşam princi yıka suyla kaynat.prinçler yumuşayınca sütünü ekle.bir cimcik kaynat şekerini ayarla nasıl istiyorsan.
Ne kadar açık ve seçik bir tarif di mi :)
Anne ne kadar prinç,suyu ne kadar diye sorma gereği duymamıştım açıkcası:)
Anlamaya çalışmayınca böyle saçma sapan şeyler yapıyorum.
Ya da ben boşuna mutfakla uğraşıyorum.Elimin ayarı yok dilim gibi.
Lezzet dünyası bana göre değil sanırım.Zaten tehlikeli de bir dünya.
Tayyip amcamın dediği gibi "herkes kendi işini yapsın" :)
İyi de hacı benim işim ne ki?





Hiç yorum yok: