12 Nisan 2008 Cumartesi

YİNE BİR HAFTA SONU

Dün kötü bir haber aldım.Kardeşimin kankasının annesi vefat etmiş.
Üzüldüm.Tanıyordum.
Yaşlı değildi.Arkadaki çocukları ilk aklına geliyor insanın.
Zaten giden değil arkada kalanlar düşündürüyor.
Bugün cenaze defnediliyor.
Arapça hocamız derdi "defin" arapçada uğurlamak anlamında ,türkçede ise "ölüyü gömme"vardır diye.
Vefat eden insanları Yaradan a uğurluyoruz yani.
Konuştum geride kalanla.Çok metanetli maşallah.
"ablacım allah razı olsun ne güzel metanetlisin" dediğimde "Allah a şükür abla Allah'a şükür"dedi ve benim içim gayet rahatladı.
Şimdi önemli olan bundan sonra bizim o çocuklar için neler yapacağımız.
Allah kolaylık versin.
***
Bu gün arkadaşlarımın yanına gidicem.
Liseden.Her ay mutad buluşmalar.Daha yeni katılabiliyorum.
Oradan da anneme.
***
Dün kurabiye yaptım.
Makinem olmadığı için resimleyemiyorum.
O yüzden blogum çok kuru:(
Neyse.
Her şey bir bir yoluna girecek.
Gönlümüze göre bir haftasonu,bir ömür geçirmek nasip olur inşaallah.

Hiç yorum yok: