14 Nisan 2008 Pazartesi

YENİ NESİL DOKTORLAR

Yine doktordaydım.
Devlet hastanesi yakın olduğu için bir yerim ağrıdığında koşuyorum hemen.
Basit ağrı ve kaşıntılar için.
Göz batması için gitmiştim geçmezse tekrar gel demişti bir bayan doktor.
Bugün gittiğimde 2 tane erkek kanka oldukları belli göz doktoru.
Aman ne neşeliler ne neşeliler.
Hoşgeldiniz dedi zaten ben koptum.
Espri bile yaptılar ya :)
Ben artık dedim maşallah devlet hastanesinde sizin gibi güzel doktor pek olmaz.geldiğim gibi kaçardım.şimdi anlaşılıyor sıra niye yavaş gidiyor.giren çıkmak istemiyor demek ki deyince gülüştüler.
Mutlaka girmeden göz ölçümü yapılıyor.hazır reçetem vardı gözlerim ilerlemiş mi bakar mısınız dedim.
Oooo bir paraya üç köfte olmaz diye espri yaptı :)
Gözüme envai çeşit şey tutunca gözlerim yaşardı diyorki ne o duygulandınz mı :)
Ben tabi boyuna kahkaha atıyorum şaşkınlıktan.
En son ismime baktı zehra doğan erarslan.
Koca nın ismi haa kahrolsun feminizm dediya ben bittim :)
Mutlu ayrıldığım tek devlet hastanesi randevumdu netekim
Maşallah gerçekten.
Umutluyum yeni nesilden :)

Hiç yorum yok: