28 Nisan 2008 Pazartesi

NE OLUYORUZ?

Cumartesi işten ayrılırken en son gazetelere baktım ve şok oldum.
Hüseyin Üzmez tecavüzle suçlanıyordu.
İnanamadım.
Hala daha şoktayım.
Kitabını okumuştum ve beğenmiştim.
Eğer doğruysa-ki inşallah değildir-çok ama çok üzülürüm.
Kendi adına değil din adına konuşan bu insanların açtığı kaosa üzülürüm.
Zaten doğan medya grubunun gazeteleri mal bulmuş mağribi gibi atlamışlar habere.
Yorumlar zaten binbeter.
Hani ekmeklerine bal sürmek nevinden.
Birde topkapı sarayı hafızının haberi.O da tecavüzcü çıkmış.
Aman Allahım dedim ilk okuduğumda.
NE OLUYOR BU İNSANLARA ?
Bir kadın olarak tecavüz haberlerinden gerçekten çok ürküyorum.
En vahşi evresi bence erkekliğin.
Hele ki pedofili.Vahşet.İnsanlık dışı.
Biri demişti artık eve gelen hırsızın malı çalmasından ziyade evdeki kadına da tecavüz etmesinden korkar olduk diye.
Neden böyle oldu bir anda?
Tamam her zaman ve her yerde böyle adi vakalar olurdu ama bu kadar sık olduğunu ben hatırlamıyorum.
Bundan böyle cevşen okumadan evden çıkmak yok !
Zaten eve yürürken akşamları mutlaka 2 tane deli geçer yanımdan.
İnsanlarımız ufaktan psikiyatrik hastalık sahibi oluyorlar.
Otobüste,vapurda mutlaka kendi kendine konuşan bir iki tip gözüme çarpar.
Perperişan olmuş ruh hali insanlarımızın.
Sağlıklı bir beden ve akıl sahibi olma duasını gözardı etmeyelim.
***
Geçen hafta bilgisayarımıza kavuştuk :)
ACER 5315 bir dizüstü.
Pratik ve kullanışlı.Gold dan aldık ve gayet uygundu,kaçırmak istemedik.
Artık akşamlarımız film izlemekle geçiyor kocayla.
Ve inanılmaz mutlu oluyorum.
O kadar izlenecek film var ki.
Şimdiye kadar 19 tane film izlemişiz kocayla.Sinemada ve evde izlediklerimiz toplam.
Bu akşamda bizi bekliyor cd lerimiz.
Bu akşam adem in trenleri ile brokeback dağı var vizyonumuzda :)
Film dünyasına daldık vesselam :)
Sırada fotoğraf makinem var.
Onu da aldık mı blogum sırf yazı olmaktan kurtulacak :)
Camımın önündeki çiçeklerim açtılar ve hatta kudurdular onların resmi var.
Cumartesi günü 2 misafir grubu ağırladım onların resimleri.
Zaten evde bilgisayar olunca blog üzerinede çalışmalarım olacak.
Dur bakalım herşey yavaştan rayına oturuyor :)

Hiç yorum yok: