28 Mart 2008 Cuma

NELER YAPSAK ?

Mili gazetede şevket eygi zor günlerden geçiyoruz ibadetlerimize itina gösterelim,dedikodu yapmayalım,abdestsiz gezmeyelim vs diyor.
Hani ortalık karışık ya.
E zaten biz bunları adam gibi yapmadığımızdan Allah da bize huzur nasip etmiyor işte.
Dini ,imanı, ibadeti, Allah ile benim aramda diye yalap şalap yaptık ya da yapmadık.
Kimseye burnumuzdan kıl aldırmadık.
Millete en büyük müslüman kadın/adam benim havalarında, onu nefret ettirecek nasihatlerde bulunduk.
İfrat ile tefriti yine karıştırdık gene oramıza buramıza bulaştırdık,berbat ettik.
Şimdide bekle bakalım ne zaman ortalık karışır,düzen bozulur.
Düzeni bozduk şimdi ne zaman başımıza patlayacak onun telaşındayız.
Ben kendi adıma diyorum "hatam var namazlarda ülkem adına pek dua etmedim".
Şimdide her haber okuduğumda diyorum belki etseydim bu kadar üzülmezdim.
Mübarek gün özel dua etmek lazım.
Nasılki canımız yandığında içli içli ediyoruz hani.Onlardan.Şimdi yılan pek dokunmuyor ama yakındır rahatımızın bozulacağı günler.O yüzden biraz ciddiye almak lazım duayı.
Genel manada düşündüm geçen gün.
Acaba biz millet olarak neyi yanlış yapıyoruz da bir türlü -çeyrek yüzyıl-rahata eremedik.
Ta al baştan.Yani neden bir türlü atağa kalkamadık.
Ne zaman ipimizi verdik,kimlerin eline?
Bir türlü kurtulamıyoruz ,tam kurtulacağız hoop tekrar dön başa.
Yani insan bu kadar mı sevmez ya ülkesini,milletini,insanını.
Hayret!!!
Tamam insanın aklına geliyor bir şeyler ama.
Neyse bu kadar karamsarlıkda caiz değil.
Ümitvar olmak lazım.
Zaten dua allahtan umut beklemektir.
Annemin dediği " aaa o ekmek,tüp kuyrukları yok daha ne istiyonuz"
Di mi ama :)
Ölümü görüp sıtmaya razı olmak.
Ya da Almanın sosyal devlet haklarını okuyup iç geçirmek.
Onlarda vatanını milletini sevmeyen şerefsiz yokmu ki ???

Hiç yorum yok: