24 Kasım 2007 Cumartesi

ÇOK İŞİM VAR ÇOK

Ben cumartesi günleri tam gün çalışıyorum.Evlendikten sonra zor oluyor gerçi.Hoş çözüm arayışları içindeyim.
Yarın ilk misafir grubumu ağırlayacağım.Liseden arkadaşlarım.Bizim grubu sadece.İki haftadır menü bulmaya çalışıyorum.Kafam hep onunla meşgul.
Bugün işlerimi hallettim.Erken eve kaçmak istiyorum bakalım becerebilecekmiyim.
Ev temizlenecek.Tatlıları yapıcam bugünden.Yarın sadece tuzlular kalsın.
Misafirlikte misafir otururken mutfakta uğraşılmasını sevmiyorum.Bu yüzden herşeyi hazırlayıp,arkadaşlarla oturup hasbihal etmek niyetindeyim.Zaten günler kısa.Saat beşte akşam oluyor.Neyse inşaallah güzel geçer.
Dün kuzenime gittik ziyarete.Güzeldi.Sonradan ablam,annem,babam geldi yanımıza.Sohbet keyifliydi.Evin yeni bebişi yemekte bizi biraz korkuttu ama maşallah uslu bir çocuk,annesini yordu biraz okadar.
Dün ayrıca düğün resimlerimizi aldık.Hoşuma gittiler :) Güzel çıkmışız.Tekrar o güne gittik kocamla.Resim böyle birşey iste.Seni o güne götürüyor.İyi ya da kötü.
Neyse.Aklım evde,menüde :)
Bereketli bir hafta sonu geçiririz inş.

Hiç yorum yok: