26 Kasım 2007 Pazartesi

BÜTÜN KIZLAR TOPLANDIK :)

Evet ilk toplu misafirlerimi ağırladım.Güzel bir duygu :) Kendi evinde,samimi arkadaşlarınla,keyifli bir sohbet eşliğinde,severek yaptığın ikramlarla geçen bir pazar günü.Benim için bereketli bir haftasonu oldu.
Cumartesi saat 4 gibi işten eve gittim.Aşkımla yemeğimizi yedik ve işe koyulduk.Yardımları olmasa imkan yok ben işleri yetiştiremezdim.
Allah razı olsun ben gelmeden alışverişi yapmıştı zaten.Alışverişi benden daha iyi yaptığı için :( Temizlik,tatlıları hazırlama vs derken kafamı yastığa koyduğumda saat biri geçiyordu.


Pazar günü erken kalkıp kalan hazırlıkları yaptım.Ve arkadaşlarım tek tek gelmeye başladı.Toplam 1 fire 5 kişiydik.

Kızlar hepinize teşekkür ederim :)
YAPMAYA ÇALIŞTIKLARIM :)


AÇMA:Yapmak için can attığım hamur işlerindendi evlenmeden önce.Bir nevi fantezi:) Mayasını tutturmak zor diye düşünürdüm.
Neyse ki düşürebiliyorum artık.Pazar günü kocamla kahvaltımızda en çok yediğimiz hamurişi oldu.






6.Element : Milföy :)
Çalışan ya da bebekli hanımların kurtarıcı hamuru.Ve de tembel kadınların :)))
Milföyü sade bile yiyebilirim pişince.Çok severim.Ablam genelde içine sosis koyduğu için yiyemezdim milföyü.Kendimde yapmazdım üşengeçlikten.Ama şimdi doya doya yapıp yiyoruz.İkinci tuzlum peynirli milföydü.








Hiç yorum yok: