23 Kasım 2007 Cuma

BİR KAÇ DİP NOT


Erkekler çok görseldir.
Bazı kadınlar sadece eşleri için yaratılan güzelliklerini acımasızca harcıyorlar.
Sadece erkeklere değil,diğer kadınlara da kötülük yapıyorlar.
Bir kadına kendisinden daha güzel bir kadının varlığını göstermek,böylece ona çirkin olduğunu hissettirmek,büyük kötülüktür.
Güzellik,estetik anlayışına göre izafidir.
Yaratıcı kaderlerini birleştireceği insanları birbirlerine güzel gösterir.
Doğal süreci bozmaya çalışanlar toplumsal cinnetin en büyük nedenini oluştururlar.
Yanılmayalım:Yabancı bir karşı cinsteki bedensel estetik,sefkatli,fedakar ve sevgi dolu kendi eşinizdeki ruhsal estetikle kıyas edilemeyecek kadar küçüktür.
Hz.Eyyub (a.s.) on yıldan uzun süren hastalığına yakalandığında eşi Rahmet'ten başka herkes onu terk etmişti.
On yılını size feda eden varken,on dakika içinde sizi terk edecek olanları nasıl arzulamaya devam edersiniz ???


Muhammed Bozdağ'ı okuyorum.Kitabı mart 2002'de almışım tekrar okuyorum.e malum aradan 5 sene geçmiş.Hatırlamak lazım.Yukarıda yazdığım cümleler kitaptan.Eşimle akşamları kitap okuyoruz sıklıkla.Tv olmadığı için sakin sakin,anlaya anlaya,koşturmadan,sindire sindire.Benim okuduğum kitapları eşim okuduğunda,karşılıklı konuyu muzakereye başladığımız anda çoğu kitapla alakalı hiçbirşey hatırlamadığımı düşündüm.Ve bu düşünceyle başladığım tekrar kitaplardan Bozdağ'ın kitabı.
Yazdığım cümleler dipnottan.Ama gönlüm elvermedi orda saklı tutmaya.Not aldım gerçi ama sanal alemime de alayım notumu diye düşündüm :)
En hoşuma giden cümle ise doğal süreci bozmaya çalışanlar toplumsal cinnetin en büyük sebebidir diyorya hakikaten kadınlar anlayışsızca,karşıdakini düşünmeden teşhirci duygularla giyinip kuşandığı,konuştuğu,hareket ettiği,yaşadığı zaman,öyle duyguları olmayan,saf,kendi dünyalarında yaşayan,güvensiz,bilgisiz hemcinslerine karşı - eşleri üzerinden - haksızlık yapıyorlar ve toplumsal cinnete ufaktan bir ateş yakıyorlar.
Bende çalışan bir bayan olduğum için bu konuda titizlenirim.
Ve tabi ki kul hakkı herşeyden önce.Allah farkında olmadan işlenen hataları bağışlasın.Amin.
Dün yazmayı unuttum.Kapımızın önünde 2 tane bayan saçsaça başbaşa kavga ettiler.İzlerken çok üzüldüm.Galiz küfürler savuruyorlardı birbirlerine.İşin kötü tarafı yanlarındaki kızlarıda kavganın içindeydi.İzlerken kadınların kendilerini neden bu kadar düşürdüklerini,rezil ettiklerini düşünerek üzüldüm.İlk defa bir kadın kavgası görmüştüm.Allah kadınları o hale düşürmekten muhafaza buyursun.
Bu akşam annemlere doğru yolcuyuz.Giderkende düğün resimlerimizi alacağız.Çok merak ediyorum resimleri :) İnş bir aksilik olmaz.
Neyse bugünlük bu kadar.İnşallah güzel bir akşam geçiririz.

Hiç yorum yok: