22 Kasım 2007 Perşembe

GAZETE OKUMA İŞKENCEM

Bugün çok hareketli bir gündü.Daha yeni sakinledi.
Fırsat bu diyerek gazetelerimi okudum.Benim okuma sıram hep aynıdır.Hiç değişmez.Başaklıktan mıdır nedir :) sıra hep aynı.
  • İlk Zaman gazetesini okurum.Orda M.Nedim Hazar'ı kaçırmam.Nihal Bengisu Karaca (bazen çok karmaşık yazıyor) Ve tekrar başlayan İskender Pala hocamızı.
  • Sırada Yenişafak gazetesi olur mutlaka.Orda da salı ve perşembe günleri Fatma k.Barbarosoğlu yazıyor.Kaçırmam.Fehmi Koru ve takma ismiyle yazdığı Taha Kıvanç'ı sararsa okurum.Mesela bugünlerde Özdemir İnce'yle takışıyor.
  • Üçüncü gazete Akşam.Engin Ardıç bende bir fenomen.Adama kahkahalarla gülüyorum.Küfürbaz,terbiyesiz,komik ama çok akıllı biri.Oray Eğin ikinci sırada.Oray yeni yetmelerden ama çok kuvvetli bir kalemi var.Hıncal Uluç onun için züccaciye dükkanına fil gibi giriyor diyor yazıları için.Doğru bir tespit.Hergün birine bindirir Oray.Bazende büfeci islam adıyla dincilere.Biraz kenar takılıyor :) Ben konuşmasını hiç duymamıştım bir kere yarışmada duydum ve yıkıldım.Amerikan aksanlı zengin fırlatmalar gibiydi.Ama diyorumya kafası çalışıyor ve korkusuzca saldırıyor hemde isim veriyor.En sevdiğim yönü de o zaten.
  • Dördüncü sırada Sabah var.Orda da Nazlı ılıcak ile Emre Aköz.Emre Aköz'e başlayalı bir yıl olmadı.Önceden hiç bakmazdım ve çok şey kaçırmışım gerçekten.Adamın eğitimi,birikimi herşeyi gösteriyor.meseleleri çözmüş,rahat bir kafa var adamda.Gerçi Oray ona yalaka diyor ama:) Tabi ki en sona bizimcity :)
  • Beşinci sırada Hürriyet var.Çirkef Hürriyet.Bana bu gazete bu ismi çağırıştıryor.Gerek yalan haberleri (özellikle dine ve dindara saldıran),gerek çirkef yazarları bende kötü bir etki yaratıyor.Okumuş olmak,ötekiler ne zırvalamış bakalım demek için okuyorum bu gazeteyi.Bazen midem kaldırmıyor doğrusunu söylemek gerekirse :( Hele o yorum yapan okurları yokmu.Onları ayrı bir gün özel yazacağım.
  • Altıncı sırada Star var.Orda sadece Ahmet Kekeç'i okur ve çıkarım.O da genellikle Ertuğrul Özkök'e bindirir :) Kekeç'de çok bilgili biri.Akıcı bir yazı üslübü var.Kitap yazmış alıcam inş.
  • Vatan gazetesinde Tuğçe Baran'ı okurum.Çok harbi bir kadın,kafalı yani hemde sarışın :)
  • En son Radikal.Perihan Mağden ve Nuray Mert'i yazdıkları konular sararsa okurum.Geçen Oray Mağden'e b.k attı ama Mağden yemedi.Mağden ile Nuray Mert'te takıştılar bir ara.Mağden çirkefleşince Nuray Mert bıraktı.(Nuray Mert'i çok severim.Çok dobra bir kadın.Trabzonluymuş.Hiç şaşırmadım.Birkere CnnTürk'te kadın&erkek konulu bir programda Cüneyt Özdemir'e laf arasında "ez beni ez,üzerimde gez böyle bir düşünce olamaz" demişti.Cüneyt şokta,ben yerlerde :))))
  • Milliyet'i sadece başlıklarına bakıp Can Dündar var ise okuyorum.Bazen Çetin Altan sararsa.Pazarları İlber Ortaylı hocaya göz atıyorum.Oda ayrı bir yazı konusu olsun:)Mehmet Barlas hem Hürriyet hemde Milliyet'te linki var ama normalde Posta da yazıyor.Oda güzeldir.Akıllı bir liberal.Zaten lakabı liboşmuş :(
  • veee Ayça Şen.Tek kelime ile benim çatlak yazarım :) yok böyle bir kadın onu okurken protest bir hava beni etkisi altına alıyor.Cumartesileri Radikal'de yazıyor.Oğlu Memo ile olan anıları.Beni öldürüyor gülmekten :)

Evet gazete serüvenim bitiyor ama tabi bende internette sürtecek hal ve de vakit bırakmıyor.Gözlerim yaşarmaya ve başım ağrımaya başlamadan hemen kapatıp zulamda olan kek pasta kurabiye ne varsa açık çay eşliğinde yerken pencereden birbirlerini öldürmeye çalışan öğrencileri - bir ilköğretimin yanında işim- izliyorum gülerek:) Aa bu arada ben çalışıyorum :) Tabi bunları işlerimi aksatmadan yapıyorum.Gerçi bazen içimden diyorum "bi gazete okutmadınız" diye.Sonra kendime geliyorum ve eleman olduğum aklıma geliyor :)

Bugün de bitti.Kasım ayını da yiyoruz tek tek.Allah bereketli bir ömür versin.Günler herhalükarda geçiyor.Yazarken düşündüm meğer anlatacak ne çok mevzuu varmış aklımda.Kum gibi kummm :)

Hiç yorum yok: