17 Kasım 2007 Cumartesi

GİZEMLİ TAKILMAYALIM DİMİ AMA :)


Evlendiğimden beri müsait olduğum her vakitte yemek bloglarını ziyaret ederim.Beğendiğim blog sahiplerini görmek isterdim ama maalesef resimlerine ulaşamazdım.O günlerden kalma eğer bende bir gün blog oluşturursam resmimi koyarım gizemli takılmam demiştim.
Hoş blog adresimden belli.Bende herşey şeffaf :)
Gerçi çok zor oldu buraya resim koyma işi ama değdi.Bu resim; üniversiteden arkadaşlarımla Fethipaşa'bir kahvaltı sabahından.Daha ozaman evli değildim nişanlıydım.Bu kahvaltıdan çıkıp aşkımla buluşmuştum ve arkadaşlarım beni tefe koymuşlardı erken kaçtım diye:)bu resimle şimdiki halim farklı biraz.Artı 2 kg -hadi dürüst olalım 3 kg -ve değişmiş gözlüklerle yeni halim biraz farklı.Yeni bir fotograf makinem ve bilgisayarım olduğunda güncellerim artık.

1 yorum:

Unknown dedi ki...

sevgili zehra blog un hayırlı olsun:)Çok keyifli olsa gerek bu gib işlerle uğraşmak....fakat ben burda herhangi bir yemek tarifi yada hanımlara ait bilgi göremedim...Yoksa blog un daha yapım aşamasında mı?selamlar...TUBA//