21 Kasım 2007 Çarşamba

ASPİRİN ALİ RIZA


Aşcımız sabah rahatsızlandığı için evine bıraktık.E tabi haliyle yemek vazifesi muhteşem Ali'ye düştü.Tek menüsü fırında tavuktur.Benimde tavukla hukukum pek iyi değil:)
Hazır çorba benden,tavuk ve pilav Ali'den.
Sağolsun aspirin gibi adam.Heryere,herşeye koşuyor ve hakkından da geliyor.Allah razı olsun.Çok severim.
İlk başladığımda bu işe,bana o göstermişti herşeyi.Ozaman anladım ben bu adamla iyi geçincem.2 yılım bitti burda.Ali olmasa belki bu kadar güzel geçmezdi.
Ali Ali diyorum ama bu benim densizliğim.Ali benden yaklaşık 8 yaş büyük.Ali abi demem lazım.Ama benim abla ve abi takılarına alerjim olduğu için ağzım bir türlü alışmadı.
Gelelim acemi blogger olayıma.
Deminden beri site clockstan saat koymaya çalışıyorum bloga.Olmadı.Benide ateş bastı.Yavaştan ağzımı bozmaya başlıyordum ki ingilizce bilmediğim için bunun normal olabileceği aklıma geldi :)
E tabi herşeyi er ya da geç halletmem bir zorunluluk bünyem için.Halledemediğim de kaşıntı basıyor,gözüm seğiriyor,ağlamak istiyorum:)
Azmettim bu site coşacak :)
ver coşkuyu ver coşkuyu :)))
Evet gidip aç karnımı doyurayım.Acıkmadım öyle çok aslında.Hoş ben ne zaman çok acıktım ki zaten :) Her zaman acıkmadan çöktüm sofraya.Neyse bu mevzuu sonraya.

Hiç yorum yok: