22 Mart 2010 Pazartesi

YAPILACAK ÇOOOK İŞ VAR

Artık pilim erkenden bitiyor.
Oturma odası,mutfak,antre.Sadece bu üçünü süpürüp silebiliyorum.
Diğerlerine takatim kalmıyor.
Tuvaleti çamaşır suyu döküp bekletince olay tamamlanıyor ama banyo için aynı şey geçerli değil.
Bir de brokoli çorbası ve ıspanak yaptım.çorba iğrenç oldu bu arada.netten bakıp yapmıştım:(
Yarın için köfte yoğurdum,bekliyor,gidip gelip yoğurucam.
***
Doğuma kadar yapacak işler var.
camlar(ablam gelip silerim dedi),
gardrop düzenlemesi,kışlıklar kalkıp yazlıklar gelecek,giyilmeyenler postalanacak,boş çekmeceler olması gerek (beşik gelince yapılır),
yatak örtüsü yıkanacak(bebeği görmeye yatakodasına illaki girilecek,yatak kel gibi durmasın),
mutfağa kapı niyetine perde yaptırılacak (kumaşı beğenip diktircem,aksesuarı alındı,duvar delinip asılacak),
klozet iç takım yenilenecek,banyoya istediğim ve hala bulamadığım fırça alınacak,
köşem için yazlık örtü alınıp diktirilecek(beğendim kumaşı aslında),
mutfak dolaplarım silinecek,
çiçeklerin toprakları değiştirilecek(toprakları alıp valideyi eve getirmek lazım),
ve daha bi dünya iş.
*
şimdi yapsam erken.
doğuma az kala yapılsa daha iyi olur.Hem iş göremezken ev temiz olur.
zaten yapmaya kalksam pilim bitiyor.
kocayla azar azar yapmaya başlıycaz artık.
kaldı şurda 6 hafta.34.haftanın içindeyim.
*
sanki doğumdan sonra dışarı bir daha hiiiç çıkamıycam :))
Evin temizliğine bir daha elimi süremiycem :)
E rahatsız yapımı da eklersek işin içine.
Bu aralar yapmam gereken bir dünya işim olupta boş boş oturuyormuşum gibi.
gerçi ben normal zamanda da böyle hissederdim hep :)
**
Neyse.
daha öğleyi kılmadım.

Hiç yorum yok: