28 Mart 2010 Pazar

SOHBET

Dün yaprak sararken birden cebim çaldı ve arkadaşım bana gelmek istediğini söyledi.
Yaklaşık 3 saat sonra,önceden gelememişti bana.
Tamam ama ne yapıcam sizeee? dedim :)
Malum diyetteyim ya :)
Bir çay içer kalkarız dedi ama ben donsuz çay verilmesine uyuz olduğum için,giriştim hemen.
allahtan önceki gün amansız gelen misafir için milföy almıştım,nerden estiyse.
Hemen kurabiye,peynirli milföy ve garnitürlü makarna hazırladım.
Hamilelik güzel evde her zaman süt yoğurt ve yumurta bulunuyor.
Evi derleyip toparladım.
Geldiklerinde hazırdım.
özlemişim misafir ağırlamayı.
bol bol konuştuk,az ve özdü,çok hoşuma gitti.
Yorulmadan,sakin sakin geçen misafirlikleri seviyorum.
***
Artık sabahları güneş ışıklarıyla kalkak çok güzel.
Ama hemen kendimi dışarı atamıyorum.
Yemek,insülin,aralar,saat hesaplaması vs.
Bir anda halsizleştiğim için hesaplayıp çıkmam lazım dışarıya.
Ama bugün güzel bir yürüyüş yaparız inş.
***
Kabuska yaptım.
Dibi tuttu biraz,ama ne güzel koku öyle yav :)
Koca bazı sebzeleri yemediği için kendime yapıyorum,öğlen yemeğinde.
Uydurup uydurup yapıyorum.
***
Dün "başka dilde aşk"ı izledik.
aslında başka şehrin çocukları demek istemişim meğerse.
İzlerken izlerken yav bu değil dedim içimden :)
Bu da güzeldi.
Yalnıııııız...
Bu aralar dejenerasyon akınlarına fena kafayı taktım.
Çoğu filmde karakterler işten çıkar içmeye gider.
Akşam ,önüne kim gelirse yatar.
Zaten herkes tek başına yaşıyor.
Yav bu karakterler nerde?
Ya da böyle olun hadi bakayım,göreyim sizi lobisi mi devrede.
Asimile,dejenere,piçlik yayma çalışmaları.
Önceden zina yapan insanlar yakınımızda olmazdı,bilmezdik.
Şimdi duyuyorum nikahsız yaşıyorlar,sonra evlilik.
Ya da nikah var ama öncesi zina.
Ve artık utanmadan da söylenebiliyor.
neden?tepki vermediğimiz için.
Yani en azından modern hayat diye yutturmaya çalışan kadınlara "ne alaka gülüm sen olmuşsun orospu" demek yada demeye getirmek lazım.
Türk erkeği zerre değişmedi.
Nikahtan önce yatıp kalkana çok fazla prim vermez.
Haa verende zaten .....
Neyse bu konular beni çok fazla geriyor.
Herkesin günahı kendine diye bir durum yok dinde.
Nasıl ki biralar hala siyah poşetlerde taşınıyor,zina yapan insanlar da gizlemeli,çekinmeli.
Dini hassasiyeti olmayan yada seninkine saygı duymayan insanlarla aynı ortamları paylaşmayacaksın,arkadaş olmayacaksın.
tavrını ortaya koyacaksın.
Gözüne sokar gibi yapanlardan bahsediyorum,yoksa günah gizlidir.
İstediğin boku ye.ama göstere göstere,bilinçsiz insanları etkileyerek,özendirerek değil.

Hiç yorum yok: