8 Mart 2010 Pazartesi

ÖNCE ALIŞVERİŞ SONRA FİŞ

Cumartesi avrupa yakasına vasıl olduk.
Şansa kıç donduran soğuk vardı :( ve de yağmur.
Şöyle mavi bir deniz,parlak bir güneş olmasını temenni ederdim,kızım için yapacağım alışveriş gününde.
Kısmet :)
İlk önce irem bebe yi gezdik,fiyat aldık.
Ordan kürkçü hana.ablam kendine kurdele vs aldı bende hanın içinde ara öğünümü yaptım.
Dükkan okadar doluydu ki nefes alamadım nerdeyse.o havada hemde.
En az 100 kg luk,yerinden kıpırdamayan,embesil teyzeleri yara yara çıktım dışarı.
Sonra hürriyet çarşısına sabahlık bakmaya.
Yalnız çok enteresan birşey oldu.
Bir kapalı tezgahtara "bu çarşıda sadece çeyiz mi var,lohusalık için penye gecelik vs yok mu" diye sorunca,"yok bu çarşıda,dışarıya bakın"dedi.
Bizde çıkmaya hzırlanırken ilerde bir yerde koskoca hamile lohusa gecelik diye koca bir mağaza gördük.
Ve ben inanılmaz kızdım o kadına.Neye kime hizmet etti acaba?
Yalnız türk kadınını gene sinirle yad ettim.
Her giren güpürlü dantelli lohusa! geceliği istiyormuş.
Normal kadınların giyeceği birşey bulana kadar epey zorlandım.
Hayır,hastanede orayı burayı dağıtıp nereye giyiyorsun dantelli geceliği.Bi kendine gel,bebeğinle ilgilen dantel fantezini evde yap canım.
9 ay sanırsın kadınlarımız kocalarının üstünden inmedi.
Normal penye tarzı birşey buldum,oda biraz saten kurdeleli ama o kadar da olsun :) bu yoklukta.
Evet asıl alışveriş havuzlu handa.
Daha doğrusu en alt büyük bebek çeyiz sarayında.Aklımız karışmasın,toplu alşverişte toplu indirim olur diyerek indik alt kata.
Beğenip beğenip atıyoruz sepete.Fiyat sormak yok.
En son kasada aldık cevabı.ben resmen morardım.
Adamlar 258 tl nin 8 tl sini bile indirmediler iyi mi?
Valla bana biraz pazarlık yapamama koydu.yorulmuştum da.Daha esas takımları almamştım vs.
Neyse.Sahile inerken beni ikna etmeye çalışıyordu koca.
Bu arada bebek eşyalarına dair herşeyde SURETSİZ bir şey bulmak neredeyse imkansız.
Hanımlarımız böyle istiyormuş.
Melekler suret olan yere gelmezler,biz bebeklerimizin yanına eşşek kadar ayılı eşyalar koyup melekleri kaçırtıyoruz.ne güzel.
***
Ünlü "beceren köfte" de yemeğimizi yedik,sıcak bir çay üstüne ve irmik helvası.
Diyeti bozduk alşveriş ayağına.
***
Eve geldiğimizde hemen sıcak,demlenmiş çay arzumuzu yerine getirdik,kıçımız donmuştu çünkü.
Aldıklarmıza baktık.Biraz heyecanlandım ama gene de o beklediğim şey olmadı.
Bebek gelmeden o istediğim şey olmayacak herhalde.Beşik de gelse aynı şey olacak.
Ve nihayet.
Saat on buçuk gibi uyumuşuz ama ne uyuma.
***
Aldıklarımı salona koydum gelip geçtikçe gülümsüyorum :)
Bebek çantası olarak kullanacağım bir çanta aldım paraya kıyıp.Ama çok şık,sonradan kendimde kullanırım.Ona aksesuarları doldurdum.English home dan bir sepet aldım ona da kyafetlerini battaniyelerini doldurdum.Koydum konsülün üstüne.
Gidip gelip dokunuyorum.
Fonda da acayip sesler çıkarıyorum :)))))

Hiç yorum yok: