9 Mart 2010 Salı

OKUMA

Artık sabahları erken kalktığımdan,havalar tekrar soğuduğundan,kahvaltı yapıp uyuyunca kilo almaktan korkmaktan,sıcak yatağı çok sevmemden dolayı,
kahvaltıdan sonra kapıdan gazeteyi alıp tekrar yatağıma dönüp okuyorum.
Enteresandır ben yatarken birşey okursam uyurum normalde ama bu aralar yaklaşık 2 saat gazeteyi okuyorum.
Ardından aylık kitap ekinden azar azar.
Hele bugün gözümü birşeyler okumalıyım diye açtım.
Sabahtan beri de habire okuyorum.
Birde yanında istediğim şekilde yiyip demlenseydim züpeer olacaktı :)
Millet soruyor "sıkılmıyor musun evde, ne yapıyorsun"
Valla ben mesela bugün yatak faslından sonra yemeklerimi yaptım eve yine okumaya devam ettim.
Ve hiç sıkılmadım evimde.
Ya çok hasret kalmışım evde bunları yapmaya.
Ya da ben ev kuşuyum.
ama hava muhalefeti de etkili tabii.
Şimdi günlük güneşlik bir hava olsaydı kıçım evde durmazdı :)
***
Benim kız büyüdü sanırım, bazı hareketleri nefesimi kesecek gibi oluyor.karnım inip çıkyor.
Birşey okurken aniden karnım kitabı itiyor :)
Durup durup aldığım eşyalara bakıyorum.
***
Gazetelerin köşelerini okudum ve bazı köşe yazarlarnı okurken inanılmaz imreniyorum.
Ve dua ediyorum içimden.
Yazı yazma kabiliyeti olan var,bir dünya.
ama hem bilgili kültürlü olmak ve bunu yazı da öyle bir hissettirmek,okuyanın gıpta damarını kabartmak ve bunları çok genç yaşında yapabilmek,iyi bir üniversite ve yabancı bir dile vakıf olmak gibi özellikleri insanın gözüne sokmamak,meraklısının -benim gibi- kelime aralarından bulması.
Ennihayetinde "allahım ilmimi artır" diyorum başka da bişey demiyorum.
Doğuma giderken dua listesi yapıcam :)
Kendimle ilgili özel duaları sıralıycam bakalım.
***
Ben doğmamş kızımı özledim :((

Hiç yorum yok: