16 Ekim 2008 Perşembe

BEN GELDİM :)

Şükür kavuşturana.
Bu hafta başı iznimiz bitti ve düzenimize kavuştuk.
Kocanın biraz sıkıntılı oldu.
İzin boyunca işini biriktirmişler.Ama o herşeyin üstesinden geldi.
Süpermen kocam benim :))
Ben yerime adam yetiştirip bıraktığım için geldiğimde sadece onun yaptıklarını kontrol ettim.
Her izinden sonra olduğu gibi ajandamı görüp monoton hayatıma geri döndüğüm için neşeliyim.
Birara yoğunlaştı işler ve ben içimden "evet başladım işe şükür"diye geçirdim.
Manyak mıyım neyim :)
İzin çok güzel geçti.
Resimler biriktirdim.
Haydarpaşadan başlayan ankara ile devam eden,en son eyüp te sabah namazı ve kahvaltıyla biten.
Ankara,kızılay,ulus,beypazarı,kale,çankaya,atakule,hacı bayram ı veli vs.
İstanbul da da misafirlerim oldu.
En son pazarı günü evli olan çiftlerle eyüp sultan yaptık :)
Çok dolu geçti elh.
Zaten ben bunu istiyordum.
Kocayla doyasıya gezmek,görmek,eğlenmek,tanışmak,yemek,içmek.
Dinlendim allaha şükür.
İşerimi de halettim sakinim şimdi.
Zaten bir aya kalmaz dersler de başlar.
Okullu olacağım yine :)
Yarın resimlerle tatilimi anlatmaya başlıyorum.
Gerçi okur sayım,eş dost :)
Ama ben ortaokuldan kalma günlük alışkanlığıma internetten devam ettiğim için,okunmasa da kendim için ,hayata bir not düşmek bu blog.
İlerisi için.
Çocuklarım için.
Annem ve babam da amma gezmiş haa demeleri için :)
Haydi bakalım.
Vira bismillah yeniden.

Hiç yorum yok: