31 Ekim 2008 Cuma

ELMALI TURTA

Dün bütün akşam bununla uğraştım.
Beklediğim yerden tatlım gelmeyince inat ettim - sanki gelse yapmıycam- bende emalı turta yaptım.
Bu tatlı kocayla favorimiz.Ben teee liseden hastasıydım bunun.Ve üzerindekileri harbi fındık zannediyordum.
Ne zamanki tarifini öğrendim.Şok :))
Tarif her zamanki gibi portakal ağacından.
İlk başta üstüne rendelenen hamuru buzlukta bekletsemde rendelenmiyordu.
Bir yerde okudum,hamuru ayırdıktan sonra un ekledim rendelenecek olan kısma.
Çok rahat rendelendi.
Pişmesi,çay faslı vs. saat 9 oldu.
Olsun biz gene o saatte çayla götürdük.
Kıtır kıtır olmuş.İnce olduğu için.
Şu an evimde,fırının içinde bir tepsi tatlı olması beni inanılmaz mutlu ediyor.
Hani büyümüşüm de adam olmuşum,evimin kadını olmuşum ve tatlı yapıyorum :)))
Ne kadar enteresan.

Hiç yorum yok: