22 Ekim 2008 Çarşamba

ANKARA YA GİDİŞ


Evet geçte olsa resimlere başlayabilirim.
Tren ile gidip otobüs ile geri döndük.
Maksat her ikisine de binmiş olmak.
Haydarpaşa dan 14.30 da kalktık.
Çıkınımız dolu.ceplerde bayram şekerleri.Gazeteler.
Cep telefonu açık olduğu için rahattı.
Mescidde öğleyi kılıp bindik peronumuza.
Çok temizdi Haydarpaşa.
Zaten binen insanları da incelediğimde çıtanın çok yükseldiğini söyleyebilirim.
Birde gayet makul fiyatlar.
İnternet bile kullanabiliyorsun.
Ben Kütahya ya trenle giderdim arada.
O gürültü dayanılacak gibi değildi.
Yeni de deprem olmuş.
Korkuyla uyandığımı hatırlıyorum.
Ablamları da getirtmiştim kütahya ya.
Onlar da trenle gelmişlerdi.
Tövbeliydiler :)
O ne gürültü diye.
Ama ilk önce o gürültüden eser yok.
Çok sakin gidiyorsunuz.
Bir de modern.Hostesleri falan var.
Kapılar düğmeye basılıp açılıyor.
Çok konforlu.
Ben önceden durakları ve saatleri not etmiştim.
Eskişehire kadar dakika şaşmadı.
Eskişehirden sonra yol çalışması olduğundan yaklaşık 1 saat rötar yaptık.
Trende beklemek biraz sıkıcı.
Nerde olduğunuz belli değil.
Gelip açıklayan yok.
Ama gene de ben çok memnun kaldım.
Tren hatıralarımdan sonra.
Gündüz seyahat fevkalade zevkli.
Zaten gelirkende gündüzü tercih ettik.
Kocayla seyahat daha bir güzel :)

Hiç yorum yok: