31 Ekim 2008 Cuma

MERCİMEK KÖFTESİ

Tatilden sonra-cumhuriyet bayramı-kocanın işyerinde yemek partisi yapıldı.Bende köfte yaptım kocamın adına :)
Yaparken ne dualar okudum :) yatsıyı kılıp başladım hususi.Hani ters gitmesin birşeyler diye :)
Sonuçta ben değildim rezil olacak, kocamdı :) Ki zaten bütün teferruat bunun üzerine kurulu.
Ben götürsem umurumda olmaz.
Yiyen yer yemeyene uğurlar olsun.
Ama işte kazın ayağı başka türlü :)
Neyse tarif haticeden.Portakal ağacindan yani.
Tarif normal ama iş mercimekleri biraz sulu iken ince bulgurla karıştırma safhasında.
Zaten bütün mesele de bu.
O "biraz sulu"olayını çözsem iş tamamdır.
Bu sefer çözmüştüm.
Ama bir dahaki sefere emin değilim :)
Bana hep biraz sulu olayı çok normal geliyor,her defasında kaşıkla yiyoruz :)
Tek tük yakaladım kıvamı.Onlar da allahtan misafir geleceği zamanlar.
Neyse.
Yiyenler beğenmiş.
Kocanın yalancısıyım :)

Hiç yorum yok: