14 Mart 2008 Cuma

HERKES KENDİ İŞİNİ YAPSA KEŞKE

Bu öneri kıvrıkoğlu paşanın ve mesut yılmazın 8 yıl sonraki günah çıkarma pardon itiraflarını okuyunca dilime dolandı.
Ah keşke herkes kendi işini yapsa.
Asker askerliğini yapsa.
Siyasetçi siyasetini yapsa.
İşçi işini,memur görevini yapsa.
Öğrenci öğrenciliğini, öğretmen eğitimini yapsa.
Ev hanımı evine baksa.
Ana-baba evladına,evine barkına baksa.
Karı-koca kendi işleriyle hemhal olsalar.
Vs. vs. vs işte
O zaman eminim bu ülke bir başka ülke olurdu.
Yok paşa özkökü engellemiş,yok o paşa mesut yılmazı rahat ettirmediği için özkökü yılmaz kollamış vs.
Sanarsın dallas.Jearı eksik bir yav.
Ne var yani herkes işini yapsa günü gelincede emekli olup istirahata çekilseler.
Bu kadar ali cengiz oynamakta ne var anlamadım.
Okurken sinirlendim resmen.Ne demek ya.Neden heryerde binbirtürlü ali cengiz oyunları oynanıyor ve sen sadece küçük,sivil vatandaş olarak olayı mal gibi izlemekle yetiniyorsun.
Ben,bana gösterilen hayata inanmıyorum,bu benim layık olduğum,bu insanların layık olduğu yaşam şekli değil.
Yukarıdaki üç beş entrika için benim ve bizim hayatımızdan çalındığını hissediyorum.
En kötüsü bir 8 yıl sonrada bu günkü alavere dalaverenin ipliği çıkacak pazara.
Ve kaybeden biz küçük insancıklar olacağız.
Kimbilir farklı bir atmosferde paramız,hayatımız,oyumuz,günümüz değer kazanacaktı ve biz bir adım daha önde olacaktık.
Kıvrıkoğlu paşanın eline ne geçti acaba bu oyunlarla bak şimdi merakımı celbetti.
Ya bu medyada olan olaylara hep paranoya bakmak lazım diye düşünürdüm ama sonra bu kadar paranoyaklıkta hastalık biz milletçe hastayız dedim.
Ama şimdi gerçekten her olaya her kıpırdanışa her kavgaya,laf dalaşına paranoyakça hata ve hatta şizofren paranoyak olarak bakmal lazımmış.
İşte sana kanıtı.Yani bu bize gösterilen olaylar,sunulan insanlar gerçek değil hepsi bir oyunun ufak parçaları.
E tabi bu oyunu organize eden kim?
Satranç tahtası kimin elinde?
Şimdi buna da masonlar derler ya ahanda şimdi düşüp bayılırım :(
Ne menem akıllı cücelermiş lan bunlar :)
Yıllardır geçiremediler dünyayı bi :)
Neyse.
Kozmozda nelerin olduğu çok önemli ama benim kendi küçük dünyam daha hareketli olmak zorunda.Az kaldı imtihanlara.
Bu arada iş ve sosyal güvenlik hukuku çalışıyorum ve 4857 sayılı iş kanununu anlatıyor ve bu kanunun işçi lehine olması beni çok tuhaf ama mutlu etti :)
Yani işçiyi düşünen bir yasa.
Birazcıkda olda umutlandım niyeyse.....

Hiç yorum yok: