7 Mart 2008 Cuma

APARTMANIMIN SAKİNLERİ

Ne zamandır yazıcam atlıyorum.
Komşularım.Daha doğrusu komşu olmamak için direndiğim insanlar.ve tabiki onların akrabaları,eşi,dostu,eniği cücüğü.
Ya biz kocayla insanlardan çok steril büyüdük ya da benim komşularım aşırı insancıllar :(
Evet mevzuu gürültü,patırtı,kavga,dövüş,vırıltı,zırıltı.
Malumunuz ben nisan 5 e kadar hergün bir ünite bitirmekte olan bir mağdure öğrenci olaraktan elimde cırtlak mavi ders kitaplarımla evde ders çalışmaya çalışıyorum.
Biz kocayla bir edi bir büdü olduğumuz için dedik oturma odasına tüneyelim mevsim boyunca.Salonu tercih etmiyoruz hani.
Aniden bastıran misafire güya derli toplu oda kapısı açmak niyetiylen :)
Hoş her ani telefondan sonra toplamak için ilk saldırdığımız oda kendileri oluyor gene nasıl iş anlamıyorum emmee :)
Neyse efenim gelelim komşularıma.
Ben bir gün koca tikkatimi dağıtmasın diye -yani ders çalışmaya niyetimin olmadığı bir gün- salona geçtiydim sakin sakin çalışayım diye.
Aman allahım yukarda recep ivedik film seti kurulmuş bize haber veren yok iyi mi :)
Zaten yukardakini zaman zaman uyarmıştım bak gürültü geliyor haaa diyerekten.
Önceleri kibar feyzo samimiyetiyle sırıtaraktan "ay biraz gürültü var kem küm"
Sonra iş tamamen çingenliğe döküldü.
Kadın akıllı.Yukardaki.Önceden önlemini aldı "bak benim kızlar çok gürültü yapar kusura bakma,arada vur duvara"
Hani bende kibar apartman sakini olcam ya "ay ne demek her evde olur"
Anacım ne bileyim ben yukarda ev değil ahır olduğunu.
Ne yani her gürültüde deli adamlar gibi duvarmı yumrukluycaz.
Maalesef öyle olacakmış
Kızlarıda sanarsın ufacık enik.Koskoca kızlar.Eşşek gibi :) kızınca insanın yüzünce öööyyyle bakıyorlar mal gibi.Hani ne dersen de ben bildiğimi okurum bakışı.
Bu yukardaki,yandaki farklımı yoo.
O teyzemde çok iyi sağolsun ama çok seveni var yaa.
Ben kimsenin sevmediği,saymadığı insancıklar istiyorum yanımda ve yukarıda.
Yandakilerin oturma odaları ile bizim yatakodası yan yana.
Burdan evsahibine ve onun mühendisine sevgiler gönderiyorum :)
Kızları dizi izliyor ben takip ediyorum yataktan güya evde tv yok.
Misafiri gelir çocuklu.Çocuğun bütün atraksiyonlarına verilen tepkiler bizim evin tribününden sanki.
Yok böyle bir şey.
Hani saat tiktakı gibi.Kafayı taktınmı uyku ziyan oluyor.
Yukardakiler karadenizli.Bu yörenin insanı sağolsun sadece onlar yaşar evrende.Diğerleri onları dinler.
Normal ses tonu yok bu cinste.Alayı bas bariton :)
"Ay benim misafirim çok gelir" bak sen bahaneye.Banane,misafievimi çalıştırıyorsun yukarda.
Hem gelen dağdanmı geliyor ya.Misafir evde niye bağırsın.Ya da bağırıyorsa o nasıl misafir ?
Birde gelen şayet misafirse gece 12 de niye gitsin.Kapıdan uğurlamakta yok.Camdan yarı kalan sohbet tamamlanıyor.
Artık yukarıya ya da yana misafir geldimi bizi bir hüzün kaplıyor kocayla :)
Geldiler gene diye :) ecinniler gibi.
En alttada kendilerini tertemiz bir beldede oturduğunu sanan sapık bir çift var.En altta oturuyor ve etraf ona ait.Çer çöp istemiyorlar.
Oldu gözlerim doldu.
Ben özenerek çiçek aldım annemden.Koydum camın önüne.Sardunya açtıkça alttaki yapraklar dökülüyor tek tek.
Tamamen takdiri ilahi yani :)
Adam aşağıdan diyor ki : bu yapraklar kendimi dökülüyor YOKSA ?
Lafa bak hizaya gel.Yoksa ne demek ya?
Yoksa evet ben çiçeklerimi yolup yolup aşağıya atıyorum :)
Sana gıcıklık olsun diye :)manyak herif ya.
Ama işte Allah büyük.Bir kaç gündür yoklar aşağısı halkalı çöplüğü gibi.
Valla hiç üzülmüyorum.Toplasın,yoksa ... :)
Birde her evsahibi geldiğinde yüksek sesle şikayet ediyorlar "ay burda hiç komşuluk yok"
Ben seninle aynı apartmanda yaşadığım için zaten üzgünüm ne komşuluğu :)
Bazen üzülürdüm artık sıcak insan ilşkisi yok diye.Şimdi üzülmüyorum çünkü nedenini buldum.
Herkes sizin gibi değil.Aynı oksijen herkeste farklı etki yapıyor kardeşim :)
Yazın mahallede şenleniyor tabii.Demin anlattığım manzara apartmana aitti.
Bu apartmanı çarpın 10 la :)
Neler çıkmıyor ki.
Zaten caminin imamı yeter.Veriyor sesi hoparlöre.Otur vicdan azabınla evde.Bak bak yaşıtların camide namaz kılıyor sen evde kıç büyüt diyesi gibi,hani :)
Ne mahalle baskısı canım :)
Karşı apartman yazlık havasında.Evde oturmuyorlar,maaile kapının önünde.çaydanlık,masa,sandalye diye 3 anahtar kelime veriyorum gerisini siz bulun ve bu sinemanın son seansı 01:00 :)
Evet benim eşsiz ve densiz mahallem ve apartmanımdan insan manzaraları.
Devamı mı ?
Maalesef var efenim.
Esen kalın...

Hiç yorum yok: