6 Mart 2008 Perşembe

BU İŞTE BİR İŞ VAR ?

Okuduklarıma bazen inanamıyorum.
Muhalefet askerle laf dalaşına giriyor.
Hele ki Baykal :)!inanılır gibi değil.
Senki her başın sıkıştığında laf altından darbe isteyen,canını sıkanı askere şikayet eden,ne gariptir ki askerin oy verdiği daim muhalefet partisisin.
Keser döner sap döner hesabı,gün geldi Baykal ile asker kapıştı :)
Hala inanamıyorum:)
Askerde neden laf dalaşına giriyor anlamıyorum.Hani sus molla sansınlar icabında.Asker ota boka laf yetiştirmemeli.Hele ki işleri sadece konuşup ortamı germek olan muhalefete laf yetiştirmek hiç olmamalı.
Operasyonun bitmiş,planlıymış,tereyağından kıl çeker gibi halletmişsin daha ne?
Hoş tabi ABD yırtık dondan çıkar gibi son anda topa girmeseydi daha şık olurdu,şimdi insanların aklına "acaba Irak'tan çekilmede payı varmı" sorusu düşmezdi.
Hoş bende ilk anda bizimkiler fena tökezledi,batırdılar demiştim ama yinede gün hesaplaması yanlış.
Neyse hayırlısı olsun.Dünyaya vermek istediğimiz mesaj verilmişya gerisi detaydır.
Ki ben detay hastası olduğum için hala neden bu duruma düşmek zorunda kaldı hükümet ve asker onu merak ediyorum.
Dünyada dengeler değişirde türkiye'de değişmezmi:)
Baykal ne demeye askerle didişiyor şimdi bunu merak ediyorum.Bu iştede var bir iş.
Türkiye'de hiçbirşey ama hiçbirşey göründüğü gibi olmadığından bu horoz dövüşü ne anlama geliyor bekleyip görücez.
Aslında görüntü hoş.Herzaman dindar iktidar ile askermi kapışacak alsana laik cephe ile asker kapışması :)birde tabii milliyetçiler.Hani bir sen eksiktin gibisine.
İnanılır gibi değil sevgili seyirciler.
Tayyip paşa 'da diyor "derdiniz benimle TSK ne laf atmayın."
Sözüm ona koruyor askeri :)))
Başımıza taş yağmasa :)
Bunlar hayra alamet değil :)
Bu arada gün doktora gittim.Göz kuruluğu varmış.Damla verdi.
Arkadaşın yorumu bayağı bir ilginçti
"Az oku gazeteleri azzzz,hepsini okuma eksik kalsın,az gez internette"
Dedim bende : Oldu,fişleri tavana bakar yazarım bundan sonra :))


Hiç yorum yok: