2 Kasım 2010 Salı

UYKU ARASI BLOG

Feryal uyuyor,gündüz uykusunun 2. postasında.
Bu uyumaları biraz bana nefes aldırıyor,kafa dinliyorum.
Gündem yine tozduman.
Türban,resepsiyon,chp nin sergisi,canlı bomba,oktay ekşi nin ayıbı,falan filan.
Hiç topa giresim yok.
Zaten dün bir yazı vardı gazetede.Türban konusunda hiçkimse tvlere çıkıp konuşmasa artık diyordu.
Konuşılması gereken herşey konuşuldu,konuşulmayan hiçbirşey kalmadı çünkü.
Yeni annenin tek gündemi bebeği.
Konuşmak bana biraz lüzumsuz geliyor.
Arkadaş çevrem geneli kendi kafamda.Kendimiz çalıp kendimiz oynuyoruz siyeset konusunda :)
Geçen kuaförde "tayyipe kızdım gittim hayır verdim " dedi kaşımı alan hanım.
Güldüm.
Gavura kızıp oruç bozmuşsun dedim.
Kadın konuştukça anlaşmamızın çok zor olacağını düşündüm.
Zaten bebek evde ablama emanet,aklım ondayken anayasanın kazançları konusunda kime ne anlatayım:)
Bizim millet tartışmayı ölümüne haklıyım noktasına getirdiği,hele ki kadınların haklılığını ses tonunu yükseltmekle doğru orantılı sandığı,yenişemediği noktada "çok saçma" deyip ötekini yıldırdığı,gaipten öğrendikleri tuhaf bilgilerle ortalığa saçılmaları ... beni bu aralar siyeset tartışmaktan epey soğuttu.
Kibar,nezaket sahibi insanlarla konuşmayı,tartışmayı özledim.
annelik konularında bizim kadınlar beni bu aralar kendilerinden soğuttuğu için,
kimseyle konuşmak dahi istemiyorum.
Hayatta hiçbirşey olamayan en kötü anne olduğu için karşısına çıkan yeni annenin vay haline.
***
Arkadaşları çağırcam.
Biraz güleriz.
Hem bu havalar kaçmaz.
***
Pazar günü pardesü aradım biraz.
Bulamadım ve çok kötü canım sıkıldı.
Bedenimi beğenmedim,herşey üstümde çok felaket durdu.
Göğüsler,göbek pörtlüyordu hepsinden.
Bir mağaza 44 beden getirdi öteki mağaza 48.
Bir fışkı anlamadım.
zaten modeller de çıtır işi.
bi zil takmadıkları kalmış,sade bişey bulamadım.
kızdım,sinirlendim.
geçecek bu günler,gelecek zayıf günler :))
***

Hiç yorum yok: