11 Kasım 2010 Perşembe

EK GIDALARA GEÇİŞ

6 ayı bitirdik çok şükür.
17 haziran bizim kırkımızın çıktığı gündü.
Dolabın üzerindeki takvime bakıp 17 haziran gelecek mi derdim :))
Ooo hooo 6 ayı geçtik yafff:))
Sanki 6 ay olana kadar günler 2 iki günlükmüş gibi geçiyor,6 aylık olduktan sonra daha hızlı.
Mesela pazartesi günü yarım yaş olduk,doktora gittik vs hemen hafta sonu geldi.
Bundan sonra hızla geçecek sanırım.
Ek gıda olayı daha rahat gibi gözükse de benim gibi başak anneleri için kabus.
Neyden ne kadar hangi aralıklarla ne kadar süre verilecek mesela?
Ek gıdaya geçişi söktüm tamam,ee bu ne kadar sürecek?
7.ayda da böyle mi devam edicem.
Doktorum sen anlayacaksın çocuğa bakıp ihtiyacını dedi?
İçgüdü olayı yemek içmek?ayarı yok ki dedi.
Ben şu birkaç hafta geçsin dayamayı düşünüyorum yemekleri.
Yemek dediğim sebze meyve püreleri vırt zırt.
Birkaç forumda gezdim ne verilebilir farklı diye.
Bizim kadınlarımız resmen sapıtmışlar.Ya "ben çok bilinçli anneyim,çok besleyici besinler veriyorum " ayağı yapıp kurbağa bacağı koymaya kadar gelecekler neredeyse.
Zaten mevsim belli,bebeğin yiyeceği belli neye kırışıyorlar anlamadım.
Bide herkes amanın neler biliyor onu onunla verme vitamini parçalanmıyormuş da şununla ver falan.Biyolog oldu bizim karılar şimdide.
Hani hamileyken jinekolog olanlar.
**
Yoğurt meselesi canımı sıktı.
ne süt ne yoğurt,tuhaf bişey oldu iki sefer denediğim sütler.
Neyse bacım,öğreneceğim.
Allahtan kızım boğarsak...
Ben zannediyorum hüp hüp yiyecek.
ne gezer,köpürtüyor,tükürüyor,yermiş gibi yapıp çıkarıyor,kaşığı ısırıyor vs.
anaaam dedim bu daha zormuş :)))
Hareketlerde de farkılıklar oluyor tabii.
heceler gibi konuşuyor,düşmeden desteksiz oturuyor.
Geceler yar yar :))
Uyku düzenine daha var sanırım.
O değil de sabahları yataktan kalkmadan bir oynaşmamız var.
Yav diyorum iyiki de yapmışız kız seni :))
Düşünüyorum da,daha anne bile demiyor,dediğinde kimbilir nasıl oynatacak beni :)

Hiç yorum yok: