27 Kasım 2010 Cumartesi

ÜST DİŞLER,DEDELER,SÜRTMEK

Dn akşam bastı yaygarayı,ben sandım uyumadığı için.
Meğer üst dişler geliyormuş.
Kaşımak istiyorum eliyle itiyor,memeyi bile reddediyor,eli kulaklarında.
hımmm dedim diş acısı.
gece de kötüydü biraz.
Şimdi uyuyor,uykuda çığlıkla ağlamaya başlıyor.
Sancı yapıyor demek ki.
**
Bloglara bakayım dedim,gazeteyi aşırmışlar kapıdan.
Bizim millet ne kadar sürtük yaff :))
hemen herkes biryerlere gitmiş.
Ne özendim,artık farklı yerler görmek istiyorum.
Hatta yurtdışı seyahatleri.
Feryal beni kesinlikle korkutmuyor.
hoş,daha avrupa yakasına geçmişliğimiz yok.
neyse bu bahar yürüyecek,bebeklikten çıkacak,daha rahat oluruz inş.
Madden ve manen.
**
Dedeler gitti.
Vukuat olmadan kaynanayla ayrıldık,ilk defa :))
Artık burunlarında tüter.
Torun sevgisi bambaşkaymış.

Hiç yorum yok: