30 Ekim 2010 Cumartesi

GÜNLÜK

bugün hava ne güzel.
dün akşam bir film izleyelim dedim,filmi beğenip,internette bulana kadar tam 1,5 saat geçti.
evet tam 1.5 saat,ben biraz gerildim tabii,kız da mızmızlanınca.
neyse bulup izledik.
küçük hanımın uyku saati çok geçe kalmasın diye karanlık yatakodasına gittim ama cık.
emiyor oynuyor vs.
sonuç;2 gibi mi ne banyo yaptım,yatsıyı kıldım 4e çeyrek vardı hala uykulu uykulu mızırdanıyordu.
hiç sinirlenmedim.
kızım da öğrenecek uyumayı.
***
pardesü almak istiyorum,mevsimlik.
hırkalar eskidi,hem beni paspal gösteriyor.
zaten 83kg da olunca,artı bir kötü görüntüye katlanamıyorsun.
evdeki pardesülerin önü kapanmıyor.
bebekli olunca böyle beğenmeli gezmeli alışverişler yorucu oluyor.
ama almak zorundayım,pat diye 15 kg veremiyceme göre,verene kadar dş kıyafet lazım.
***
geceleri cübbeli dinliyordum ya sıkıldım artık.
arifan dergisi aldım onu okudum biraz.
cilbab çarşaftır diyor abilerimiz :))
hiç işime gelmedi yaff :((
ama dış kıyafet kesinlile şart.
geçen taksinin birine bindim felaket kokuyordu.
o an giydiklerimden iğrendim.
dini bırak hijyen meselesinden de giyilir pardesü:))
***
bu akşam haftasonu geleneğimiz levrek yiycez.
yanına şehriye çorbası denk geliyor.
bol salata.hımmmm.
***
sütlaç yaptım,sütümü artırdı sanırım.
balkabağı da var,bitince de onu yaparım.
ondan sonra da yeni kek kalıbımı denerim.
çok işim var çook.))
***

Hiç yorum yok: