1 Temmuz 2010 Perşembe

BEBEK GÖRME

Liseden arkadaşlarım Feryal i görmeye geldiler.
Çok güzel geçti,zaten tahmin ediyordum.
Bol sohbet,kahkaha,yemek.
Ben geçen akşam birkaç birşey hazırlamıştım her gelen de bir şeyler getirmiş,ikram zengin oldu.
Hiç iş yapmadım sağolsunlar.
Hediyeler o kadar tatlı ki.Kız çocuk olmasının avantajı.Süslü süslü elbiseler.İnş elimde patlatmadan giydirmek nasip olur.
Kızım beni zorlamıyor şükür ev kalabalık olunca,zaten gündüzleri uyuduğu için.
Beni yüreklendirdi arkadaşlar dışarı çıkma konusunda.
evet şeytanın bacağını kırmam gerekir.
Daha küçük diye çıkmaktan imtina ediyorum ama evden de çıkmam lazım ki gündüz uykularını azaltayım.Hem tebdili mekan da hayır vardır.
Zaten bir bana ihtiyacı var başkada birşeye değil.acıkınca süt,kucağımda bile uyur.
Hem bende biraz hava almak istiyorum.
Sosyal hayata karışmak.
Dur bakalım yavaş yavaş.Hem ben pimpirikli bir anne olmak istemiyorum.
zaten koca da o kafada değil allahtan.Tozdan kirden kaçmak istemiyorum ama koruma içgüdüsü işte.

Hiç yorum yok: