30 Haziran 2010 Çarşamba

TAZE ANNEDEN BİRKAÇ SATIR

dün doktora gittik gene,tartı kontrol.
Elh kızımız iki haftada 440 gr almış,yani kilo sorununu atlattık,sütümüz yeterli imiş.
Yani bu haftalık,doktora göre şimdilik hiç bir sorun yok.
Doktorumuzu çok beğendik,Bülent Baştürk.
İlgili,bilgili,konuşmaktan imtina etmeyen,güleryüzlü,pozitif ve anne sütünde sonuna kadar ısrarcı.Hastane cok sakin,kalabalık değil.
***
Feryal hanım bu aralar gececi arif modunda.
Sabah 7 _ 12 ve gündüz 1_4 arası ağzı açık uyuyor.akşamda bir saat belki uyur uyumaz ondan sonra teee sabah 7 ye kadar oturuyoruz neredeyse bir haftadır.
Doktora söyledim acıyarak ve acındırarak :)
Gündüz uykularından çal yada sende onun gibi gececi ol diyor.Mucize bekleme,uzuuun sürebilir diyerek de beni heveslendiriyor:(
Bebek işi gerçekten sancılı.
Kilo sorununu atlattık şimdi de uyku.Yani bu ilk 3 ay gerçekten de dünyaya alışma evresiymiş.
Uykusuzluğun en dayanılmaz anında,kolum kanadım kalkmıyorken,loş ışık altında kızımın bana gülümsemesi ise paha biçilemez.
Tabi ben otoriter boktan anne olarak " gülme kızım gülmeee ,uyu ne oluuuur " diye ünlüyorum :))
***
Gerçek dünyaya dönüş hareketleri başladı ailecek.
artık aile olduk gerçekten.
Misafir ağırlıyorum.Kızım uslu duruyor yani olabilecek kadarıyla tabii,olmadı dayıyorum memeyi :)
Dün misafirler gidince kendime geldim,artık bebekle alışmalıyız bu hayata,aceleye,pratikliğe.
Koca da söyledi iyi oldu bu hareket,insan kendine geliyor,hayat ;gazlı ,uyumayan bebekten ibaret değil.
Hatta 2.ayıma gireyim havalar da düzelsin atıcam kendimi yollara.Hem bana da iyi gelir hem de kıza.
Düşün yollara yollara ...:)))
***
Meğer bende ki bir hastalık zannederdim.
Bütün az buçuk okumuş annelerde varmış.
Bir şeyleri eksik mi yapıyorum,kaçırdığım birşeyler varmı hissi.
Sürekli aktivite,oyun,anlamlı bir nane yapma çabası.
Halbuki hiiç kasmamak gerek.
çok kasan annelerin bloglarında,pişmanlıklarını okuyorum.
Tonla paralar dök,yaz okulları,kurslar,aktivite aman çocuk boş kalmasın.sonuç: mıymıntı bir ses tonuyla gayri memnun bir sıpa.
tabii ben buradan alacağımı alıyorum.
Gerçi ne kadar yapabilirim bilmiyorum.
***
İnternet hem nimet hem illet.Bebekte bu sonuca vardım.hem çok rahatladığım mevzular oldu hemde başıma sardığım şeyler.
Sonuç dünya malı işte :))
***
Yarın da misafirlerim gelecek.
İki çift laf etmek,gülmek çok iyi geliyor.
Kızımla bu tantananın içinde var olmak,düzen oluşturmak...
Güzel bir duygu velhasıl.
***
Yeni anneden notlar devam edecek ...

Hiç yorum yok: