13 Temmuz 2010 Salı

SÜT MISIR SÜÜÜÜT

Cumartesi akşamı ilk defa kızımızla arkadaşıma oturmaya gittik.
Bizi aldılar arabayla,uzun bir mesafe.
Tabii ben gündüzden yusuflamaya başladım.
Kız bugün nasıl,huysuzmu,rahatsızmı,yolda dururmu,evde dururmu?
Aksilik o iki gün kakayı yapmadığı için kriz anı oluyor vs.
En son kakayı yaptı ve karar aldım gitmeye.
Son anda karar alıyorsun çocuk olunca,o vakte kadar herşey olabileceği için.
Zaten normal hayatta da 5 dk herşey değişiyor.
Benim akıllı kızım yolda da evde de gidiş dönüş çok uslu durdu
Ben bile şaşırdım ve sevindim.
arabaya bindiğimiz anda ben rahatlamıştım,sohbet,değişik bir mekan iyi geliyor.
Cesaretlendim tabii.
En kısa sürede bebek arabamızı alıyoruz inş.
***
Bugün doktora gidicez kontrole.
Kiloyu öğrenmeye.
Gene memede uyumaya başladığından ben biraz tedirgin oldum,aynı ilk ay olduğu gibi boş memeyi emerse diye.
Bu süt olayı berbat birşey.
Sütünüzün yettiğini bildiğinizde bebek bakımı hikaye oluyor.çok basit.
Ama işte yetmiyormu ,açmı şüphesi berbat.
Herşey kafanızda yerle bir oluyor.
Oyalıyorsun "ulan aç çocuğu sallıyormuyum" diyorsun.
Sakin sakin dursa bile "az kilo alacak bu ay"diyorsun.
Kucağına aldığında kuş gibi geliyorsa,sıçtın zaten.
Hoş gramları anlayacak kadar terazi kollu değilim ama içgüdü diyeyim yada evham.
Dananın kuyruğu kopacak bakalım bugün tartılabilirse.
Aldıysa sorun yok.
Ama şu var.iki güne kadar sütümün varlığını zaten biliyordum.Birinden emerken diğerinden damlıyordu.ama dün akşamdan beri yok öyle birşey.
Sabahları da o dolu şiş göğüsler yok.Tabi ben dünden teşneyim,süt azaldı düşüncesine.
Zormuş yav süt sorunu.
Forumlarda hep bu soru olurdu,meğer en önemli şey bu.
Süt çocuğu yeterli süt alamazsa ne olur?
EK gıdayı dört gözle bekliyorum.
Millet hep mama vermiş doktordan gizli.
Demiyor da kimse,sen konuyu açmadan.
Ama doktor babamızın oğlu değil,o bile anne sütü başka birşey yok diyor.
E bana ne oldu ki mamaya göz seğirtiyorum diyorum.
Ama işte geceleri memeyi bırakınca uyuklayan çocuğun birden ağlaması "niye bir paket alıp koymadım mama" diye iç geçiriyorsun.
neyse.Öyle böyle 2 koca ayı devirdik.
Kızım büyüyor,gülüyor,dünden beri de beni farketmeye başladı.
Gülünce gözlerinin içi gülüyor Feryalimin:)))
Şimdi uyuyor,uyansın süsleyip götürücem kızımı.

Hiç yorum yok: