28 Temmuz 2010 Çarşamba

3.AYA DOĞRU

Feryal hanım uyuyor.Her an uyanabilir lakin.
İki gündür misafir ağırlıyorum.
Sabahları 9 dan sonra ufak bir ara yapıp tekrar uyuduğu için son hazırlıkları yapabiliyorum.
İkramları 2 günlük hazırlayınca geriye keyifli sohbet kalıyor.
Elh kızım beni yormuyor misafirim geldiği zaman.
Yavaştan açıldık dış dünyaya bakalım :)
Evi fazla dağıtmadan yaşadığın müddetçe aniden gelse de misafir sorun olmuyor,dolapta da hemen hazırlanacak ikramlar,en azından meyvesuyum hazırolda bekliyor.
***
İki çift laf etme ihtiyacı;kadınlıktan mı yoksa insan olmanın gereği mi bilmiyorum.
Çok mutlu oluyorum sohbet ortamlarında.
Birde bütün gün anlamlı anlamlı pek konuşmadığımdan,dün farkettim inanılmaz diksiyonum kaymış.
O kadar hızlı konuşuyorum ki :)
Sakinleştikçe düzelicem inş :)
***
Hediyeler tahminimin üstünde geldi.
Kız çocuk olunca millet ne elbiseler getiriyor.
Ve ilk lafları " ayyy neler neler vaaaaar"
Evet,sen süslü olmasanda kızın süslü olacak çünkü inanılmaz güzel giyecekler var.
Bir dahaki yaz kızımla moda rüzgarı estiricez inş.
Çok güzel elbiseler geldi.
Heyecanlanıyorum resmen giydirmek için.
İnş tombul tombul bacakları kolları olur kızımın,o zaman çok yakışıyor elbise.
Çitozlara pek olmuyor :(
***
Artık kimseye süt artırıcı şeyler sormuyorum.
Bebek bakımıyla ilgili sorular da bitti.
Ya kendime güvenim tekrar geldi yada benim anneliğim böyle diye bilinçaltımdan baskı var.
Ben herkes değilim,kızım da farklı bir bebek.
O yüzden akıl danışmaya gerek yok.
zaten sık sık doktora gidip rahatça sorularımı sorabiliyorum.
***
Feryal 2.5 ayını geçti.
Düzene girmeye başladı artık.
Bizde bebek bakımına alıştık.Artık ağladığında gerilmiyor,telaşlanmıyoruz.
Derdini az buçuk anlıyoruz.
Yeterli uykuyu alabiliyoruz.
Agular türlü türlü :)
Bakmalar gülmeler ağlamalar daha bir anlamlı.
Çığırmıyor artık,ağlıyor dertli dertli :)
Memeye hala hayır demiyor,doyunca bile.
Fazla geldiğini kusunca anlıyorum ki benim kız kusan bir bebek değil.
Dünyaya gelen büyüyor işte :)
***
Kilom yerli yerinde :)
Hayatımda ilk defa vicdan azabı çekmeden yiyebildiğim bir dönem :))
Hiiç kasmıyorum.Biliyorum ben 70 e demirledim.
15 yıldır insan aynı kiloda olurmu? ben yıllardır 70 kg olduğum için eminim biraz düzene sokunca yediklerimi hemen inicem kiloma.
Kasmıyorum,dert yapmıyorum,zaten sütüm nane molla birde onu sıkıntı yapamam.
***
Velhasılı kelam elh herşey güzel gidiyor.
Tevekkül etmeyi öğrendikten sonra dert edilecek hiçbirşey yok :))

Hiç yorum yok: