5 Haziran 2010 Cumartesi

TOMBUL TOMBUL MEMELER

Süt çetesi iş başında.
yani annem ve ablamlar.
Sütüm azmış,annem az yerine ısrarla yok kelimesini kullanıyor.
gel benim kafamı taşla ez diye yalvarıyorlar kısaca.
Yani öyle hiddetleniyorum.
zaten annemin adını "ağ karısı" koydum.Hani lohusa kadına musallat olan cin.
Süt ısıtıp getirdi,halbuki biliyorum gaz yapar çocuğa,ama anneye yaptığı için.
dedim kendi kendime "zaten bana gaz yapmaz süt ,hemde bunların dediği olsun".
Yuh bana.o gece 2 ye kadar sanırsın kız çıldıracak.Katılacaktı az kalsın.
Neyse o krizleri atlattık.
Sütüm normal.öyle taşmıyor göğüslerimden,sertleşmiyorda göğüslerim.ama kızıma yetiyor.
Uzunca emziriyorum ve üstüne uyuyorsa bu çocuk,tamamdır.
Yetiyor demek ki.
***
Kırkı çıkana kadar günü gününe uymuyormuş gerçekten.
Bugün 4 hafta oldu.Büyüyor.
Geçecek bugünler.Ama şimdi kızıma haksızlık yapamam.uyutmadığı gecenin gündüzünde telafi ediyor.
Babası izinde.O olmasa bu krizleri nasıl atlatırdım bilmiyorum.
İşe başladığında ,normale dönecek inş kızım.
Bu arada kendini şartlama ,kırkından sonra da devam eder diyorlar.
ama neye inanırsan o olur,ona göre beyin hazırlanır.Benimkisi de o hesap.
Psikolojik olarak kırkı çıktığında rahatlıycam ve normal karşılıycam herşeyi.
Zaten gün geçtikçe sıklık azalıyormuş.gaz sıklığı.kendisi öğrendikçe sancılar sıkıntı yapmıyor yani.
hadi bakalım.
Salı günü aşısı ve doktor muayenesi var.
Bir türlü doktor beğenemedim.
***
Gecenin bütün saatlerini uyanık geçirdim sayılır.
Saatler hızla geçiyor,zaman akıyor gerçekten.
***
Hamileyken yaptığım diyetin inanılmaz acısını çıkarıyorum.
Süt meselesi de eklenince.
kuru pasta,sütlaç,kekler,meyve suları,patates.
hani yasak olan ne vardıysa yiyorum :)
Bende acı bitmez,bu seferde "ulan kilo işini ne yapcam yiyorum ama"
kızımı zor günler bekliyor,böyle psikopat bir annesi olunca :))

Hiç yorum yok: