28 Şubat 2010 Pazar

KISA KISA

* Bugün carrefoursaya yürüdük,eksik olan mutfak eşyalarımı tamamladım sayılır.
*Kızıma ilk battaniyesini aldım,dışı polar içi bebek pazeni.Pempeee.Çok sevimli :))
*7.ayımız bitti.İnsüline devam.
*Artık 15 günde bir gidicem kadın doğum doktoruma,dahiliyeye zaten her hafta gidiyorum.
*3 haftada sadece 1kg almışım :) onu da bebek almış :))
*Kızım bir hafta önden gidiyormuş,1.750 kg.Anasına çekecek :)))
*Bu salı ve perşembe inş bebek kıyafetlerini halledicez ablamla.
*Beşik kafamızda oluştu sayılır,karar verip alcaz.
*Evlenirken bu kadar düşünmemiştim neyi nasıl almam gerektiğini,bebek için beyin fırtınası yaşıyoruz :)
*Kırk fikirli oldum :((
*Şubat bitti mart geldi,yani ne demek?Kış bitti bahar geldi.Ben mevsimleri ilkokuldaki mevsim tablosundan takip ediyorum :)Bahar demek benim anne olmam yaklaştı demek.
Ayyy :)

Hiç yorum yok: