14 Şubat 2010 Pazar

İNSÜLİN,KIRK UÇURMA

Kuzenin bebeğinin kırkını uçurduk bugün :)
O ne güzel oğlan öyle yav :)
Sütünü emiyor,zart zart alttan üstten gazını çıkarıyor sonra mışıl mışıl uyuyor.
ya da birinin kucağında keyif yapıyor.
Ablamda toplandık.Hepbirarada güzel oldu :) ne zamandır toplanıp konuşmamışız.
***
Dün kocayla dahiliyeye gittik.
Sonuç: insülin tedavisine başlıycam yarın.
Raporumu da aldım.
Bu hafta başlamam gerekiyor çünkü önümüzdeki hafta bebek kilo almaya başlıyor ve iri olma ihtimali var.Eğer kaçırırsak o haftayı bebek yağlanabilirmiş hemen.
Diyete devam.
Bugün zaten sofrada doydum ama gözüm açtı :(
Önceden Ne kadar çok yediğimi farkettim :(
Her hafta dahiliyeye kontrole gidicem.
Allahtan az kaldı.
Doktor " zaten kalmış şurda 2 ay belki 2,5" deyince içim birhoş oldu :)
Evet az kaldı kızıma kavuşmaya :))
ayyyy :))
Hayırlısı bakalım.
***
Havalar da düzeldi.
Yürüyüşlere devam.Boğazı da kıstık.
E vermesem de kilo hiç değilse almam.
Totalde 12 kg aldım.
Böyle doğuma gitsem yine iyi.
***
Yarın numune hastanesine gidicem,insülin eğitimi almaya.
Cahil kalmayalım ama dimi :)
Hadi bakalım.
Bunları anneme anlatırken annem okadar tuhaf bakıyor ki.
E anlayabiliyorum,bütün çocuklarını evde doğurunca,koca da yok yanında ozaman,ne kibar feyzo geliyoruzdur ona :)

Hiç yorum yok: