27 Mayıs 2008 Salı

Olmaya Devlet Cihanda / Bir Nefes Sıhhat Gibi

Yaa önce sağlık.
yazıya ara verdim bir süre.
Çünkü sıcaklar ve çıkmayan tansiyonum geçtiğimiz çarşamba,yakınımızdaki Devlet Hastanesi'ne beni mecburi ziyaret ettirdi.
Acille tanışma şerefine nail olduk.
Zaten kaç haftadır her akşam tansiyonumu ölçtürüyordum.9/6 veya 8/5.
Yukarıya çıkmadı.
Zaten acilde serumu yedikten sonra da tansiyon 9/6.
Ertesi gün devlet hastanesinden randevu aldım.
Güya en iyi doktoruna.
Kısa keseyim bir daha ayağımı basmak istemiyorum hastaneye.
Çok kötü bir muamele.
Patronumun dediği gibi devlet hastanesine sedyeyle giricen başkada girmeyeceksin :)
Bugün itibariyle eski çamlıca ömür hastanesinde muayenemi tamamladım.
Tahlillerimi.
Muayene ücretsizdi.Tahlillerden fark alınıyor.
Tahlillerim çok iyi.
Hatta doktor maşallah herşey çok normal dedi :)
Yani anlayacağınız 53 YTL sıkışmış onu çıkardık :))))
Şaka bir yana yaklaşık bir aydır harnup pekmezi içiyorduk.
Hemoglobin 15,5.
Hayatımda ben 11 den yukarı çıkamamış adamım.
İstediğim şeyi hallettim.
Peder şeker hastası.anne hipertansiyon.
Kolesterol,açlık kan şekeri,karaciğer yağlanması,kandaki demir vs bunları zaten merak ediyordum.
Öğrenmiş oldum içim rahatladı.
İyi olduğunuzu doktora tasdik ettirmek lazım.
Yoksa ufak hastalıkları içinizde çok büyütüyorsunuz.
1.evlilik yıldönümümüze sağlık taramasıyla girdik :)
Allah akıl ve beden sağlığı versin herşeyden önce .

Hiç yorum yok: