7 Mayıs 2008 Çarşamba

EV SİNEMASINA DEVAM

Cumartesi günü akşam ilk rezervuar köpeklerini izledik.
ayrıca yazıcam bu filmi.
Film kısa ama gün uzun ,nihayetinde ertesi gün pazar.
Yeni bir cd koyduk.Çayımız hazır.
KÖSTEBEK.
Oscar ödüllü.
Filmi izledikten sonra oscarı gerçekten hak ettiğine inandım.Harika bir film idi.
İzlerken gerçekten heyecanlandım :)
Oynayanlarda güzel rol kesmişler.Zaten Matt Damon ı Kadın Kokusu filminden biliyorum.
O filmde benim özellerim arasında.
Neyse filmin konusu şeyini şey ettiğimin şeyi gibi birşey :)))
Köstebek içinde köstebek :)
Emniyet teşkilatının resmi köstebeği (leonardo di caprio),mafya elemanının(jack nicholson) emniyet içine küçükken gönderdiği çok başarılı bir köstebeği(matt damon).en sonunda bir süpriz.asıl mafya babasınında FBI tarafından kullanılan köstebek olduğu :)) daha doğrusu ortak çalıştığı.
Ben çok beğendim filmi kesinlikle tavsiye ederim.


Gelelim ikinci filme :MUHİH

steven spilberg klasiği.sağolsun kendiside bir yahudi olduğu için bol bol filmde yahudi sempatizanlığı yapılmış.Güya sivillere ve kadınlara asla ve asla dokunulmuyor.Yahudilerin hali çok icler acısı.aman hep vatansız kalmışlar vs.Ama sonu vurucu.mossad için çalışan ajan görevini yaptıktan sonra kafayı sıyırmaya başlıyor:) veee din değiştiriyor :)
film fena sayılmazdı.izlenebilir.

Hiç yorum yok: