1 Mayıs 2008 Perşembe

İŞÇİYİM,İŞÇİSİN,İŞÇİ

İşçi bayramı bugün.
Geçen seneki 1 mayıs geliyor aklıma.İşyerine 11 e doğru gelmiştim ve o gün sipariş almamıştık.
Heryer kilitti.
Bu aklımıza geldiği için dün koca işyerine ne zaman ve ne şekilde gideceğinin planlarını yapmıştı bol bol :)
Ama enteresan çok ama çok rahat gitmiş bugün.
Hatta diyor hergün 1 mayıs olsa :)
Gazeteden baktım resimlere.
Maksat ortalık karışsın.
1977 yılındaki vukuattan sonra nasıl bir inat insan anlamıyor.
Ölüme gidilir mi hiç ya ?
Hükümet silahlı provokasyonlar olacak diyor ,yapılmayacak diyor işçilerimiz inatla hayır gidecez,ölecez diyor.
Ben çok şaşırdım bu inada
İnatçılık neye yaradı şimdi.
Polisler takviye gelmiş diğer illerden :)İstanbulun polisi yetmemiş anlaşılan
Neyseki kazasız belasız bitmiş.
Taksimde yürümekle ;
sigortasız çalıştırılan işçiler,
haftada en fazla 45 saat çalıştırılması gerekirken köpek gibi daha fazla çalıştırılan işçiler,
maaşını binbir zahmet alan,ikramiye,prim vb diğer yardımlardan havasını alan işçiler,
şansına psikopat,kompleksli,hanzo işverenlerin kahrını çekmek zorunda kalan işçiler,
devlet hastanelerinde sanki o primler parayla değilde pulla ödeniyor gibi davranılan,burun kıvrılan işçiler,
her an kapı önüne konmakla korkutulan işçiler,
ne kadar rahatlayacaklar?
Sosyal devlet olmak için daha çok ekmek yemek lazım.
Bunları yazarken kendimi muro gibi hissettim :)
Haksız mıyım çeto :))

Hiç yorum yok: