7 Aralık 2010 Salı

ÜŞENİYORUM

sosyal bir insan olmaya üşeniyorum yavvf.
Bugün tee 1o yıl önceki kiracımız aradı bursadan.
8 aylık oğlu olmuş okadar yani görüşmeyeli.
E dedim benim de 7 aylık kızım vaaar :))
Tv yok ya bende hemen diyorlar "sofuluktan mı "
Yok anam yaa.Sofuluk kiiim biz kim :))
nerden baksan 4 yıl olacak televizyonsuz.
anlatınca ne gerek var,tv de ne varki diye.
"e haklısın valla" lafına geliyoruz da gelene kadar ben mübarek oluyorum.
Halbuki 200 film izlemişiz bilgisayardan.
Zikir arası film :)))
Emoşla da konu buraya geldi.
Bir an niyeyse utandım :(((
***
havalar güzel ya,bende bir üşengeçlik.
Bide kaçırıyrum bu havaları evde diye dertleniyorum ama hiiç çıkasım da yok.
Kamuya eleman alınırken de gıcık olurdum,hakkımı gaspediyorlar gibi hissederdim.
Kpssye girmeyi de düşünmüyorum halbuki.
kafa işte ,aynı mantık.
***
Bu arada kızım altını dolduruyor.
Bu kadar entelektüel bir ortamda yazıyorum yani:))
***

Hiç yorum yok: