19 Aralık 2010 Pazar

BİTMEYEN YİRMİLİKLER

Gene dişciden geldik.
Yine yirmilik dişlerimi aldırdım.
Alttakiler gömüktü,operasyonla alındı,üsttekiler çıkmıştı sadece çektirdim bugün.
Sıcak ve soğuk yememeye dikkat edicem,sert şeyler yemek yok.Aksilik çayla kuruyemiş faslımız bizim için özel.
Sigarayı soramadım bile :(
Şimdi herşeyden mahrum gibi hissediyorum kendimi.
Yarın normal hayatına dönebilirsin dedi doktor bey.
***
Odada ben pcnin başındayım.babsı iş getirmişti onları bitiriyor,bu arada Feryal köşesinde kendi başına oynuyor.
Ne büyük saadet.
aslında odada bizim olduğumuzu bildiği için sessizce oynuyor,odada yalnız kalsa hemen feryat figan ağlar.
Olsun bu günlere gelmek de nimet.
***
Dün bir arkadaşın bebeğini görmeye gittik.
Bebişi 2 aylık ve damak yarığı var.
Büyük imtihan,teselli edici konuştuk hep ama "yalnız kalınca ağlıyorum hep" dedi.
O an oradaki herkes üzüldü ama insanoğlu işte herkesin bir tarafı da "allahım sana şükür çocuğum sağlıklı" diye geçirmiştir.
Gene de o kadar abartılacak bir durumu yok,altıncı ayında ameliyat olup düzelecek inş.
Güldük yedik içtik ,güzeldi.

Hiç yorum yok: