30 Aralık 2010 Perşembe

AZICIK BİLİNÇ NE OLUR

Gazetede Ali Bulaç hırpalamış yılbaşı kutlayan müslümanları.
Üstüne şimdi Fatma barbarosoğlu nu da okuyunca "yılbaşı ağacı süsleyen türbanlılar" diye.
Biraz kalbim hızlandı,hemen başımıza birşey gelecek korkusuyla.
Sabah da gazetede ÇCYD ve ÇEV in burs verdikleri kızların nasıl askerlere peşkeş çekildiğini okumuştum ve o moral bozukluğuyla hemen ablamı aramıştım.
geçmiş genelkurmaybaşkanlarından bazıları "üst dereceli mason" imiş.
Masonlara üstün hizmet ödülü,dindar personel yallah kapı dışarı.
Oy benim yalnız güzel ülkem.
Zaten kaç yıldır Ümraniye de çamağaçlı mağazalar türemişti.
Götü boklu mağazalar bile kapı önlerinde ışıl ışıl çam ağacı koymuş,noel baba kılığında kara kaşlı gençten delikanlılar.
Hoş şimdilik çıkamıyorum dışarıya ama görsem diycem " bu ağaç yakışıyor mu bize,yapmıyorum bu yüzden burdan alışveriş " diye.
Azıcık bilinç ne olur.
AZICIK.

Hiç yorum yok: