12 Aralık 2010 Pazar

HAVALAR SOĞUK

Dün ne biçim soğuk vardı ya.
Balkonda sigara mı içtim rüzgardan dayak mı yedim belli değildi :))
Böyle havalarda bana bir hüzün,suçluluk duygusu hakim oluyor.
Hani ben sıcak evimde oturuyorum yiyip içiyorum ya sanki sokakta yaşayanların hakkını çalıyorum.
Hani o kadar rahatım ama onlar değil ve bu benim suçum gibi.
Birde millet sanki bu havalarda hiç zevk almıyor,keyif yapmıyor hissi oluyor içimde.
Dışarda çocuklu aileler gezmeye çıkmışsa veya gülüşerek yürüyen yaşlı çiftleri görünce hemen o manyak fikirlerim uçup gidiyor.
Bu saçmalıklar nerden kazındı acaba.Analitik terapi yapmak lazım.
***
Feryal geceleri gene beni çıldırtmaya başladı.Yalan değil dün gece çimdik atmak geldi içimden.
Gözeri kapalı miyavlarken,10 dakikada bir ağladı ya.
Geçecek gözüm geçecek.
***
Yavaştan kendi kendine oynayabildiği için biraz okumaya vakit ayırıyorum.
Önce biriktirdiğim gazetenin kitap eklerini okuyorum,beğendiğim kitapları not alıyorum.
ağır ağır okumalar ,başlıyor yani.

Hiç yorum yok: