28 Mayıs 2010 Cuma

KIZIMLA HAYAT

Kızımızla günler geçiyor.
Kırkını yarıladık.Kırkı da geçecek,3 ayı da bitecek,hamilelikte old gibi,geçecek ama anne biraz sabırsız.
Hemen bana baksın,gülsün,oynasın,anne desin istiyorum :))
Şuan sadece memeyi görüyor,duyuyor,hissediyor :)
Bizler yardımcı eleman.
Bu arada osuruk sesine bu kadar sevineceğim aklıma gelmezdi.
bazı geceler kriz oluyor aramızda.Kızımız gazını çıkaramayınca basıyor çığlığı,bende pat pat vurmaktan başka birşey yapamıyorum.buna uykusuzluk eklenince bana soldan soldan geliyorlar.İşte o zaman zorlaşıyor.
Mesela dün gece ne kendi uyudu ne beni uyuttu.Ona da yazık ne diyeyim.
zaten ilk 3 ay ,hamileliğin son 3 ayı kabul ediliyor,ekleniyor yani.dünyaya alışma.
babamız bugün itibariyle yıllık izne çıkıyor.Geceler daha rahat inş :))
Hey gidi kucağıma alamam diye pazarlık ediyordu babası şimdi öyle güzel gaz çıkarıyor ki :)
***
Yenidoğan gaz sancısı hakkında;
İnternette fellik fellik orjinal gaz çıkarma yöntemleri aradık.Sonuç;hüsran.
herkes bu dönemi geçirmiş ve hep aynı yöntemlerle.
Zaten yapılanlar destek kuvvet babında.Yoksa maharet tamamen bebekte.
anne baba öküz gibi bakamıyacağı için ağlayan bebeğe,en azından pat pat sırta vurma,pışşş sesleri,saç kurutma vs motor sesleri dinletme,hoplatma zıplatma gibi şeylerle osurtmaya çalışıyorlar.
Bizimki kollarımızda indirip kaldırmayı seviyor,bas bas bağırırken o hareketi yap çıt yok.
Kötü olan ise inanılmaz yorucu bir şey,kollarım dayanmıyor.Gerçi hamilelikte bıngıl bıngıl oldu kollarım ,çok iyi gelecek ama gece 3 te onu düşünemiyor insan.
Ben kırkının çıkmasını bekliyorum,o zaman daha rahatlıyacakmış bebiş.
Bakalım hayırlısı.

Hiç yorum yok: