3 Mayıs 2010 Pazartesi

İŞTE GELDİ MAYIS

En yakın arkadaşımın kına ve nikahını da atlattık allahın izniyle.
Nikahta her gören "hadi artık doğurabilirsin" şakasını yaptı.
Bende gözümle görebildiğim için mutluyum,nikahın telafisi yok maalesef.
***
Taksiyle gidip taksiyle geldik.
"herkes araba alıyor,her sokaktan araba fırlıyor,bok var" temalı şikayetlerim yerini "ulan ehliyeti halletsem mi" ye bıraktı.
İnanılmaz rahatlık gerkeçteeeeen.
***
Ne olur ne olmaz diye diye herşeyi hallettik.
Çamaşır sepeti bile boş :)
Yıkanıp,ütüleniyor herşey.
Çorbayı bile bugün bir tencere yaptım.
Hani gelir de yemek yapılana kadar aç kalmayayım,çorba içeyim en kötü mantığıyla.
abarttım mı ne :)
***
Son işsizlik maaşımı da alayım bugün.
Yürüyüş yapmaya biraz korkuyorum ama.
Hem doğum başlar sokak ortasında hem sıcak hem dikkatim iyice dağıldı.
lakin en önemli günler hareket babında.
Asıl şimdi at gibi yürüme zamanı.
Hayırlısı bakalım.
***
Kayınvalidemler geldi bugün.
Doğuma geliyorlar neticede.
İnsan bir tuhaf oluyor :)
***
Bizim kızın da pek gelmeye niyeti yok.
Hareket yok,sancı yok,kasılma açılma yok.
Belli olmazmış,herşey bir saat içinde değişirmiş.
Bir sancı bir su,oldu da bitti maşallah :)
***
Bu mayıs ayı herkes için biraz yoğun geçecekmiş.
En yoğun ben olacağım sanırım.

Hiç yorum yok: