20 Nisan 2010 Salı

SÜSLÜ BEŞİK

Cuma günü ablaların en güzeli geldi.
Yeğeni bilgisayarın başına oturttuk,kayu yu hazırlamıştım ona zaten.
Camlar ve pencereler pırıl pırıl oldu.
Pvc silme suyu:camaşır deterjanı,domestos ve cif !!
Maharet pencerede zaten,cam iki dakikalık iş.
Akşam beş buçuk gibi de beşik geldi.
Sildi temizledi beşiği teyzesi.
yerleştirdik hemen eşyaları.
Ablam " ee daha ?" diye sorunca eşyaların az değil çekmecelerin büyük olduğuna karar verdik :)
***
O gün; diğer odalardan geçerken hep gözüm beşiğe takıldı.
yenilik nihayetinde.
ama içine bebek konacak hissi oluşmadı kocayla bende.
hala daha alışamadık.
Bebiş eve gelmeden de alışacağa benzemiyoruz.
***
Cumartesi doktor randevumuz vardı.
Feryal hanım iyi gidiyor.
3 kg yu aştık.
***
Doktordan sonra haseki ye umreden dönen teyzeyi ziyarete.
Ordan hediyemizi,hurmalarımızı alıp yallah havuzlu hana.
Uyku setimizi de aldık ve bebek için alınacaklar şimdilik bitti elh.
***
pazar günü inanılmaz yorulduk.
Camlar temizken tül perde yıkanıp ütülendi asıldı.
Salonu bok götürüyordu,temizlendi.
Uyku seti ve bir kaç çamaşır yıkandı kurutuldu yerleştirildi.
Pzt sabahı çalan alarmı kapatmak için ayağa kalkmak tam bir eziyetti o kadar yorgunluktan sonra.
***
Salona süslü örtü aldım ve inanılmaz değişti havası salonun.
Niye daha önce düşünmedim diye çok kızdım kendime.
eve dair şeyleri düşünmek de evde olmakla mı alakalı acaba?
Ya da tamamen karakter meselesi mi?
***
Okumamız gereken sureler var.
Biraz geri kaldık galiba.
Son hız okumaya çalışıyorum.
İnş yarım kalmaz,daha çook okunacak dualarım var.
Bunun dışında bebeğe dair herşey hazır.
Yani şu an sancım tutsa valizi alıp gidebilirim ve birşey eksik olmaz.
***
Bugün de halılar yıkamaya verilecek.
ev çıplak gibi.
Halısız evi hiç sevmem.
***
Cep telefonumun ekranı bozuldu.
Bir kaç gün cepsiz gezdim.
Kocayla biz meğer mesajla haberleşiyormuşuz.
Ne kadar zordu yavv :)
***
37 +3 teyiz.
18 gün kaldı :)))
Gidip gelip beşiği sallıyorum.

Hiç yorum yok: