29 Nisan 2010 Perşembe

GENE DÜŞTÜM

Cuma günü dışarda düşünce güya evde daha güvendeyim.
Tutunduğum mermer kırıldı ve ben gene kıçımın üstüne düştüm :(
Olay mahalli mutfak.
Demek ki neymiiiiiş?
Olacağın önüne geçilmezmiş.
Akşamına tıp merkezindeki kadın doğumcuya gittim,ne olur ne olmaz aklımda soru işareti kalmasın.
Yüzdük kuyruğuna geldik.
Her şerde bir hayır var gerçekten.
Ultrasonda kızımı gördüm gayet net.
Yüzünü...
Biraz sıkılmıştım herşeyden.Çok iyi moral oldu bana :)
Şimdi o ufak suratı düşününce bütün sıkıntılarım gidiyor,kafama taktığım şeyler un ufak oluyor.
neticede allah izin verirse bizim bir kızımız olacak.Gerisi fasa fiso.
Yalnız bir detay.
Feryal hanım 3.624 kg:)
Biraz topluca :))
E daha doğuma 9 gün var.
Bakalım normal doğum hevesimiz yarım kalmaz inş.
Kısmet.
Herşey kısmet.
Bu arada sanki kız,babasına mı benziyor ne :))

Hiç yorum yok: