12 Nisan 2010 Pazartesi

..

Özgüranne sormuş,insan niye blog yazar?
Kimin okuduğunu bilmeden,zamanından çalarak?
Evet ne garip.Ki ben facebook a üye olmadım,sırf millete ne benim fotoğraflarımdan,yapıp ettiklerimden vs diye.
Ve çok enteresan kimselere de söylemem blogum olduğunu.
Okurlar diye:)
Ben de o insanların okuduğunu bilir,kasar da yazamam diye.
En büyük pişmanlığım blogun isminin adrese teslim olması :(
bok vardı soyada kadar açtım :)
Niye yazıyorum bilmiyorum valla.
Ben kimlerin bloglarını günü gününe okudum,herşeyini bilirim,merak ederim mesela.
Ama bir kere olsun yorum yazmam,yazmak istemem.
Neyse,zaten bu aralar böyle felsefik işlerle uğraşamıyorum.
***
Dün ygs varmış.gene ne eziyetler,ne heyecanlar yaşandı kimbilir.
Bana tamıtamına 11 yıl olmuş be....
Dün gibi aklımda.
Hep çişim varmış duygusu,ağlamaya başlama korkusu,yanımda dersane paramı ödeyen ablacımla birlikte.
Off off :)
Ne bok günler.Bitmiş de gitmiş.
*
İlber hoca sağolsun,güneydoğudaki kızlara ömrünün kazığının atılmasına vesile oldu.
Beyinsiz cahil anne babaları olan,okuma hevesli ama imkansızlık ve cahillikten okumakta zorlanan kızlar,şehirdışına gidemedikleri için hayatlarının atlama merdiveninden DÜŞTÜLER.
ne diyelim,vatan sağolsun...
***
Bu cuma beşik gelecek inş.
Beşik gelmeden feryal gelmese bari :)))
***
36+2 deyim.Ağırlaştığımı hissediyorum.
***
Bugün çiçeklerimin topraklarını değiştircem,ütü yapcam,yemek yapcam vs.
Günlük ,gayet güzel işler benim için :))

Hiç yorum yok: