25 Nisan 2010 Pazar

BEKLİYORUZ

Doktorum sema hanım cuma gününden beri izindeymiş,bunu biliyorum ya,ödüm koptu bu iki gündür doğurucam diye.
Çünkü ben ; benim için insanların rahatsız olmalarını istemem,bu özel hastanedeki kadın doğum doktorum bile olsa.
Bu korkumdan dolayı işte.
Gerçi bu ay geçsin istiyorum bir tarafımda hemen kavuşmak istiyor.
Mayıs başı arkadaşımın düğününü görmek istiyorum.
Ssk bitiyor emekli sandığına geçiyorum.
Herşey Feryal hanımın keyfine bağlı :)
***
Cuma günü kocayla beylerbeyinden üsküdara kadar yürüdük.
Ben askeriyenin orda kaldırıma çıkarken dizlerimin üstüne kapaklandım.
Omuzdan çapraz taktığım çantam da boynumda asılı kaldı,aynı atların boynundaki yemlik gibi :)))
Gülmekten korkmaya fırsat kalmadı.
Ellerim ve dizlerim soyulmuş biraz,çocukluğum aklıma geldi :((
Yarın nst de kontrol edicez hanımefendiyi ,hareketleri gayet güzel gerçi.
Karnımın üstüne düşmediğim için allah tan.
***
Bugün itibariyle ev tertemiz.
Herşey bitti.Koltuk kılıflarına kadar yıkandı.Bugün de köşe bucak süpürüp sildi koca.
Allah razı olsun.
Yalnız şimdi diyorum şakasına "artık gelebilir kız"
***
Geçen annemlere gittim.
Herkes bir daha gelemezsin mantığıyla beni ağırladı :)
Kekler kısırlar vs.
Hatta kardeşim diyormuş "ya onun karnı burnunda,niye geziyor ki"
İnsanı zorla havaya sokuyorlar.
***
38+1 deyiz.
13 gün kaldı kısmetse.

Hiç yorum yok: