29 Ekim 2009 Perşembe

ŞİŞMANLIK,GRİP AŞISI

"Şişman kadınlar kendilerine güzelim demesinler" demiş ebru şallı :)
Hayatım boyunca 1.70 boy 70 kg civarı seyreden bir hanım olarak ne diyeyim.
haklı valla :))
Öyle kendimi güzel hissediyorum vs hikaye.
Tamam kafayı yemediğin sürece, kilo takıntılı olmak iyi değildir.
Lakin giydiğinin de bir yakışması var birde pörtlemesi var heryerinin :)
Ben hep diyorum.
38 bedenle zaten işim olmaz,olamaz ama 44 beden de olmamak lazım MÜMKÜNSE.
Olay bu kadar basit.
Aslında en önemi mesele MUTLU KADIN olmak.Ozaman erkek de beğenir,mutlu olduğun için pozitif enerji saçarsın ve arkadaşların da sever seni,kendini güzel hissedersin vs.
Ama giydiğine sığmazsan tabi canın sıkılır ve kendini mutsuz hissedersin.
Kendini mutsuz hisseden kadın kadar felaket bir şey yoktur.
Bu cinsin yanında hiç bir canlı barınamaz.
İtidal işte.
40 ile 42 bedenler dahil bu aralarda seyredip de hala nemrutsan o zaman keramet kiloda değildir.
En yakın terapiste gidilir.
***
Geçen ablam aradı.
"domuz gribi aşısının içinde,domuzun bilmem neresinden bir şey alınıp bize enjekte edilecekmiş"
Çıldırmamak elde değil.
Her yerimiz domuz olmuş,at eşek eti yiyoruz farkına varmadan,e dedim bir o eksikti o da olsun.
Dedim bu iktidara da güvenemezsem ben öleyim.
Hem sağlık da herşey mübahtır.Erkek kadın doğumcu bile :)
Zaruret içindeyiz.
bizim millet el yıkamak nedir bilmez,hapşırırken bırak ağzını eliyle kapatmayı şimdi kolumuzla kapatacakmışız onu da bilmez,yüzüne yüzüne höykürür.
Okumuş etmiş kesim bile elini yıkamıyor.elimizle yemiyormuşuz yemeği.
İçimden "höst ayı "demek geliyor.
O yüzden allah muhafaza bir virus yakınımıza gelirse korunmak mümkün değil.
o bakımdan aşı olmak tedbirdir,ve tedbir sünnettir.
***
Ben kapalı ve kalabalık alanlara girmiyorum.Minibüste mendille tutucam heryeri mecbur kalırsam.
Antibakteriyel jel kullancaz bakalım dışarıda.
****
Birde sanki insanlığa çok faydalı bir milletiz de anasını satayım.
Kırılalım milletçek ne diyeyim.
ölmüş adamın cüzdanını çalan,8o yaşındaki teyzeye tecavüz eden,kafa kesen milletimiz grip olsa ne yazar korunsa ne yazar.
Keşke bütün ipi kopuklar grip olup ölse :)

Hiç yorum yok: